In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 3 september 2014

Mooie dagen

De verjaardagen zitten er weer op.

Zondag de verjaardagen gevierd voor familie en vrienden. Zaterdag hadden we alles al mooi versierd.

Zondag kwam ook de taart. Ook dit jaar had ik een taart aangevraagd bij stichting icing smiles.
En wat was die ook dit jaar weer prachtig. Echt een kunstwerk. Ik heb weinig foto's kunnen maken, want Elynn had al gauw Peppa pig in haar mond.


De meiden zijn flink verwend.

Gisteren helaas op Elynn haar verjaardag een minder einde van de dag.

Voor het eten viel me een rood vingertje bij haar op. Dit heeft ze wel eens vaker gehad, maar toch onzekere voor het onzekere. Rob belde met het Amc en we hebben foto's gemaild naar de zaalarts.


Er werd besloten dat Elynn toch even naar de spoedeisende hulp moest. We moesten voor de zekerheid een tasje meenemen voor het geval ze opgenomen moest worden en misschien dat het wel open gemaakt moest worden.

Rob heeft erg lang met Elynn op de Seh gezeten. Het duurde allemaal erg lang. Eerst moest er gewacht worden op de bloeduitslagen. Ook moest een chirurg naar haar vingertje kijken.
Die vond het niet erg genoeg en ze kon gewoon naar huis met als advies een droge pleister erover heen.

Gelukkig waren ook de ontstekingswaarde niet erg hoog dus ze lag om half 11 op bed.

Wel natuurlijk super fijn dat ze lekker gewoon thuis was en in haar eigen bedje kon slapen.

Voor mij wel gelukkig, want vandaag is de schoolfotograaf bij Aimée op school. Ik had gisteren aan Aimée haar juf gevraagd of er misschien een zusjesfoto gemaakt mocht worden.
En dit mocht. Dus vanochtend eerst foto's gemaakt en daarna snel Elynn naar haar school gebracht.
Volgens mij worden het prachtige foto's en daar ben ik echt super blij mee.



1 opmerking:

  1. Twee dochters om trots op te zijn!
    En wat staat dat kortere haar leuk bij Aimee!
    Nog hartelijk gefeliciteerd met hun verjaardagen, fijn dat Elynn niet in het ziekenhuis hoefde te blijven.
    Ik wens jullie alle goeds toe.

    BeantwoordenVerwijderen