In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 3 juni 2016

Yes we hebben het gehaald. Team Elynn heeft de Alpe d'Heuz beklommen voor KWF

Het is the day after. Gisterochtend om kwart voor 3 op om kwart over 3 al in de auto naar beneden te dalen voor de start.


Om half 5 was het start schot en gingen de eerste fietsers en renners.

Toen konden wij gaan lopen. Vanuit het plaatsje Bourg d'Oisans naar de rotonde om de eerste stijgende bocht op te gaan lopen. Helaas liep het bij de eerste bocht al vast door een ongeluk.

We hadden afgesproken om ieder zijn eigen tempo te lopen. Rob liep met Roderick. Mijn moeder met mijn vriendinnen Simone en Jacqueline en mijn zus Sabine zou bij mij blijven lopen.

Ik heb echt op mijn eigen tempo gelopen en af en toe even rust genomen. Wat gedronken en gegeten en geprobeerd te genieten van de omgeving en de mensen.

Toen bocht 9 in zicht kwam kreeg ik wel even een brok in mijn keel. Daar hing mijn mooie meisje. Voor haar liepen wij deze berg.


Rob en Roderick liepen de berg in 2.49 en 2.50.
Mijn moeder, Simone en Jacqueline in 3.36 en mijn zus en ik deden het in 5.27.

Het was een lange, zware, emotionele, maar vooral een prachtige beklimming en ervaring. We hebben het gewoon gedaan. Geen berg is te hoog voor ons. Opgeven was geen optie.
Dichter bij de hemel kwamen we niet. Hoop dat Elynn trots op ons is.

Bij de finish stond de rest van team Elynn ons op te wachten en Aimée. Zij liep met ons mee over de finish. Wat was dat een bijzonder moment om nooit meer te vergeten.


'S avonds heeft Rob nog meegelopen met de saamhorigheidsklim vanaf bocht 4 naar boven. Om 19.50 werd het voorlopige eindbedrag bekend gemaakt en bij de sluiting van de finish zijn we met team Elynn nog een laatste keer over de finish gelopen.





We hebben 15km gelopen, 22 bochten met 1061 meters hoogteverschil.

Ik wil alle teamleden van team Elynn bedanken die dit avontuur met ons mee wilde beleven en zich hebben ingezet om de Alpe d'huzes op te wandelen.

Ik wil al onze sponsors bedanken. Echt super bedankt dat jullie ons wilde sponsoren voor Kwf. "Jullie zijn LIEF!"

Ook zijn we super trots op Team Robin. Al een 2e jaar met de familie van Robin beleven we dit samen. Wat een kanjers zijn het! Super trots ook op hun.

Misschien tot volgend jaar!

4 opmerkingen:

  1. Met tranen in mijn ogen gelezen en gevolgd op tv-nh.
    Geweldig dat jullie dit samen hebben kunnen doen.Maar ja dat jullie kanjers zijn wisten we al heel lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gedaan! Waw, onder de indruk.
    Wat zal je meisje trots op jullie zijn!

    BeantwoordenVerwijderen