In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 19 oktober 2016

Aimée heeft jeugdlintje ontvangen van de Burgemeester

Gisteren was een spannende dag. Aimée was namelijk voorgedragen voor een jeugdlintje en dat voorstel was gehonoreerd door de gemeente.

Op 18 oktober 2016 heeft onze Burgemeester het jeugdlintje aan Aimée uitgereikt in bijzijn van familie en haar vriendin.

Op de Oorkonde behorende bij de toekenning van het jeugdlintje staat:

Als bijzondere waardering heeft het college dit jeugdlintje toegekend, omdat Aimée met grote toewijding inzet voor stichting Opkikker om andere zieke kinderen samen met hun familie een mooi 'Opkikkerdag' te kunnen bezorgen. Een bijzondere prestatie met een hele mooie gedachte. Het college van Burgemeester en wethouders heeft veel waardering voor de prestaties van Aimée. Het is dan ook met veel plezier dat het college Aimée een jeugdlintje toekent.

Wij als ouders zijn natuurlijk super trots op Aimée en haar inzet voor goede doelen/ stichtingen. Mooi dat nu Aimée een keer in het middelpunt van de belangstelling staat. Lang is alle aandacht naar haar zusje gegaan.




http://www.huizernieuws.nl/nieuws/jongeren/65747/aimee-ontvangt-jeugdlintje-voor-inzet-voor-opkikker-

1 opmerking:

  1. Je bent een kanjer en een grote topper Aimee!
    Ik bewaar alle oude mobieltjes voor jou en ik zal een mail op mijn werk rondsturen of meer mensen oude mobieltjes willen inleveren bij mij en dan zorg ik dat jij ze krijgt, heel veel succes Aimee en Elynn is vast heel trots op jou !

    BeantwoordenVerwijderen