In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zaterdag 4 juli 2015

2 miljoen

Jeetje in eens zie ik dat sinds gisteren er meer dan 2 miljoen keer op dit blog is gekeken. Het blog dat ik gestart ben om familie en bekenden op de hoogte te houden over de situatie van Elynn en om voor ons zelf een dagboek bij te houden.


Het was na de diagnose dat bekend werd dat Elynn een hersentumor had, een erg heftige periode waarbij ik veel vergat en mijn concentratie weg was.
Ben zo ontzettend blij dat ik dit blog gestart ben. Het is nu een fantastische monument/ naslag van het leven van onze dochter Elynn tijdens haar ziekte.

De bedoeling is om binnenkort het blog te laten drukken in boekvorm voor onszelf.

Zo kan Aimée later lezen wat we allemaal hebben meegemaakt en wat een kanjers zij en haar zusje waren.

Echt bijzonder, raar, maar fijn dat er zo vaak op het blog is gekeken. Dat er zoveel (on)bekende over ons leven meelezen en meeleven geeft ontzettend veel steun.

Ze zullen weten dat Elynn leefde, nooit vergeten wie ze was.

Geen kind is zo aanwezig als het kind dat wordt gemist.

6 opmerkingen:

  1. En zolang jij schrijft blijf ik je blog volgen. Elynn heeft ook een plekje in mijn hart gekregen. En heb diep respect voor jullie.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mensen die het zelfde meemaken,
    voor mensen die het allemaal nooit hopen mee te maken,
    voor belangstellende,
    voor o zo vele,
    maar vooral voor jezelf en je gezin,
    een blijvende herinnering.
    Dank je wel voor je openheid.
    Liefs, een mama uit Brabant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zie je maar dat veel mensen meeleven..
    De nieuwe foto bovenaan de pagina is werkelijk prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is net als wat iedereen zegt.door continu de verhalen ben je zo betrokken geraakt dat zelfs nu elynn is overleden, je nog steeds betrokken bent bij jullie situatie.IK hoop dat je ons nog een poosje blijft betrekken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw lieve meisje stierf op mijn verjaardag. Ik ben blij dat ik jouw blog ontdekt heb. Ik stuur je virtuele knuffels en moed. x Griet

    BeantwoordenVerwijderen