In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 21 november 2014

Slecht nieuws

Even de uitslag zelf verwerken voor zover dat kan.

Helaas bleken onze voorgevoelens juist. Het gaat de laatste tijd ook minder met Elynn. Dit wordt ook bevestigd door de Mri beelden.

De tumoren in de rug zijn fors toegenomen en 1 tumor in het hoofd. De oncoloog gaat zich buigen of er nog een chemotherapie is en ook heeft hij de radiologen gevraagd of ze naar de beelden willen kijken. Hij zegt alleen weer dat ze waarschijnlijk niet willen bestralen, aangezien ze haar hele hoofd moeten bestralen waardoor ze teveel schade van de bestraling zal krijgen.

Volgende week vrijdag hebben we weer een gesprek met de oncoloog.
Nu maar hopen op nog een wonder.

36 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte en kracht, knuffel voor alles!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn hart sloeg een slag over toen ik dit las, wat afschuwelijk! Heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws en het wachten op meer duidelijkheid. We duimen verder en hopen met jullie mee op een wonder...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Angst sloeg me om het hart met het lezen van deze twee woorden. Zit hier met een dichtgeknepen strot. Ik duim keihard mee met jullie. Wens jullie allemaal heel veel sterkte en kracht toe Elynn kanjer ik ben,, maar" iemand die mee leest maar enorm meeleeft. Ik ben zo trots op je. En ook op je papa en mama en zus. Nogmaals mijn gedachten en hart zijn bij jullie heel veel sterkte. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen woorden, alleen maar heel veel aan jullie denken. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vreselijk nieuws, ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe! Ik leef mee met jullie prachtige dappere dochter! Ik hoop op een groot wonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In gedachten zijn we heel dicht bij jullie, Hans, carla, esme* en luke. Ps: Als we iets voor jullie kunnen doen, gewoon bellen. Jullie mogen alles vragen. Heel veel sterkte. Liefs....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verschrikkelijk nieuws.
    We hopen duimen mee op een wonder.
    Heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben een trouwe volger.
    Wat een verschrikkelijk nieuws over elynn.
    Ik heb er geen woorden voor om je te troosten.
    Mijn dochter zit middenin de behandeling voor kanker.
    Denk aan jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kennen doe ik jullie niet, maar ik volg al enige tijd je blog. Jouw lieve meisje is precies even oud als mijn zoontje. Dat greep me zo aan. Steeds weer hoop ik op een wonder voor jullie!!! heel veel sterkte en kracht toegewenst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat afschuwelijk om te lezen, weet niet wat te zeggen, inderdaad hopen op een wonder voor jullie dappere meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een klap, ook al hadden jullie een slecht voorgevoel. Ik had zo gehoopt dat het ander nieuws zou zijn. Nu maar wachten op volgende week en wat de oncoloog en radiologen zeggen. Vanuit mijn tenen: sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vreselijk....heel veel sterkte !
    Maar we blijven hopen op een wonder voor jullie dappere meisje !
    Liefs, een mama uit Brabant.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hopen, hopen en hopen. Denk aan jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Er zijn geen woorden voor,heel veel sterkte en ook ik duim mee en zal een kaarsje branden voor Elynn dat er nog mogelijkheden zijn voor haar!

    Veel liefs toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Volg jullie blog al een hele tijd en wens jullie heel veel sterkte toe. Als er iets is wat we voor jullie kunnen doen laat het op deze site weten. Ik, en zo te lezen een heleboel andere mensen, leven heel erg met jullie mee. Veel kracht gewenst. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook ik lees al lange tijd jullie blog mee. Heel veel sterkte gewenst.
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ach nee! Lees ook al een tijdje mee met jullie ups en downs. Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd, hoop op een wonder voor jullie kleine kanjer!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een vreselijk naar bericht!!!! Ik hoop met jullie op nog een mogelijkheid om dit te stoppen. Ik denk aan jullie en wens jullie heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook hier een trouwe volgster van julie blog...
    Ook ik denk aan jullie en wens jullie heel veel sterkte toe en duim mee voor een wonder voor jullie dappere, mooie kanjer!

    groetjes van Yvonne uit Tilburg

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sterkte!!!! Groet uit Alkmaar

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een #$%^nieuws. Sterkte en veel kracht toegewenst. Vooral hulp vragen in deze moeilijke periode.
    groeten uit Nijmegen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een vreselijk nieuws!!! Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht om deze nieuws te verwerken. Een dikke knuffel van een trouwe volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een ongelooflijk verschrikkelijk nieuws. Ik las vanmorgen in de Telegraaf
    (bijlage weekeinde, pagina 10) van gister een stukje over Best Doctors. Daar geven wereldwijd allemaal doktoren (53.000) een second opinion. Het stukje kan ik op de site van de Telegraaf niet vinden maar heb wel het internetadres voor jullie: http://www.nl.bestdoctors.com/. Vraag wel aan je ziektekostenverzekeraar of ze het vergoeden. Ik wens jullie alle kracht van de wereld toe. Denk aan jullie. Veel sterkte!
    Liefs,
    MrsP

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nee, nee, nee!!!! Zo gemeen............
    Ik denk aan jullie, heel erg veel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook ik volg jullie blog al een tijd wil jullie veel sterkte wensen
    gr olga

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Chantal,

    Wat een vreselijk naar nieuws. Ik blijf met je mee hopen op dat wonder. Na al die narigheid heeft Elynn daar welhaast recht op! $##*&

    Kus van een fan
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ook wij volgen al een hele tijd, heel veel sterkte. een lotgenootje en familie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De juiste woorden zijn niet te vinden.
    Ik denk dat die er ook niet zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ach wat naar! Ik ben er stil van. Het heeft mij een week geduurd om de juiste woorden te vinden en nog vind ik het lastig!
    Heel veel sterkte! Ik duim voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Verschrikkelijk nieuws! Volg jullie al een hele tijd op de achtergrond, wil jullie laten weten dat ik veel aan jullie denk! Sterkte de komende tijd! We blijven duimen voor een wonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Na elk goed bericht op je blog ging ik met een gerust hard slapen, het gaat/ ging immers goed met Elynn. Maar nu ben ik bezorgt en ben er helemaal stil van. Wat kan ik jullie nou zeggen wat verzacht de leed en het verdriet? Mijn woorden komen te kort.
    Ik wens jullie heelveel sterkte komende tijd, ik blijf hopen op een wonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel veel sterkte morgen. Ik denk aan jullie!!!
    Lieve groeten,
    Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Sterkte voor vandaag x

    Heike (vlaanderen)

    BeantwoordenVerwijderen