In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

maandag 29 december 2014

Koorts

Elynn blijft koorts houden. Ze krijgt nu paracetamol en antibiotica is gestart.

De dienstdoende oncoloog heeft ervoor gezorgd dat Elynn morgen onder narcose in de MRI kan.
Het blijft vooralsnog een raadsel waar de koorts vandaan komt,  maar het kan dus zeker wel door tumorgroei.

Vandaag weer veel bezoek van artsen en neuroloog.
Elynn is wel helder en geeft antwoord.

Ze is langer op en kijkt tv. Ook eet en drinkt ze weer wat. Wel blijven haar oogjes steeds dicht vallen.

Vandaag weer veel post binnengekomen en veel visite gehad.
Ook is er een verrassing geregeld voor Elynn. Wanneer ze er aan toe is zal ze bezoek krijgen. Ben zo benieuwd naar die ontmoeting.
We hebben wel wat vrolijkheid en verrassingen nodig, want het is zwaar en dit kunnen we niet alleen.

Ik heb gisteren veel gehuild en kort geslapen. Vandaag heb ik al de hele dag hoofdpijn. De lieve berichtjes stromen binnen. Dat doet ons goed.

Morgen weer een zware dag. Morgen zal dan duidelijkheid komen. Pfff weet niet of ik het wel trekt, maar helaas kunnen we ons er niet voor behoeden en ons kop in het zand blijven steken.
We zullen het moeten aanhoren. Er zit niks anders op en sterk blijven voor Elynn en Aimée.

Ik hoop dat de koorts wel gaat zakken en Elynn goed de nacht doorkomt. Voor de zekerheid zijn er medicijnen bestelt voor een eventuele epileptische aanval en hangt nu boven haar bed. De arts verwacht het niet, maar wel goed om in de buurt te hebben mocht ze het toch gaan krijgen.
Slik heftig weer. Het idee dat dit zou kunnen gaan gebeuren. Ook de narcose vind ik erg spannend morgen.

Vorige keer duurde het nogal lang voordat ze goed zelfstandig adem haalde. Wat als....
Ik denk teveel. Ook eventuele afscheid en herdenking komen maar steeds in mijn gedachten. Welke muziek enz enz. Ik word er heel verdrietig van constant met haar dood bezig te zijn. Ik wil het niet. Het mag niet gebeuren......

49 opmerkingen:

  1. Lieve familie,
    Heel veel sterkte! Natuurlijk wil je je kind niet verliezen, afschuwelijk is het. Knuffel elkaar en weet dat ik aan jullie denk.

    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Krankzinnig verdrietig dit....

    De realiteit zit verborgen in Elynn haar lichaam.
    Laat de tumoren alsjeblieft niet gegroeid zijn.

    Lieve Lieve Elynn, meisje toch.






    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken jullie niet maar deze blog ontroert mij. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe de komende periode. Knuffel elkaar en wees sterk

      Verwijderen
  3. Don, Funda en de jongens29 december 2014 om 21:08

    Zó zó zó verschrikkelijk zwaar. In je achterhoofd een doemscenario waar je niet aan wilt denken. Wij leven héél erg met jullie mee. In gedachte bij jullie en de meiden. Héél veel sterkte, geluk en een klein engeltje op jullie schouder voor morgen. xxxx van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whow wat verschrikkelijk heftig dit alles wat jullie mee maken!
    Ik lees met regelmaat de stukjes die je schrijft en die raken mij diep.
    Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe.
    Heel veel succes morgen!

    Petra van der Klis (van Arenthals)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie zijn allemaal zo sterk. Het is jullie overkomen als kind, als ouders , als zus. Maar wat hebben jullie het Tot nu goed gedaan. Niet alleen elynn is een wonder mooi kind die je hart weet open te zetten. Zeker als je kusjes van haar hebt mogen ontvangen. Maar ook jullie zijn een wonder. Zo dapper zo sterk. Heel veel sterkte!! Dikke knuf van Brigitte en kids. (Vriendin Sabine)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vreselijk om te lezen. Weet niet wat ik moet zeggen. Alleen geniet van jullie mooie meiden! Heel Heel Heel veel Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen woorden voor!
    We denken aan jullie!!!!
    Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik weet niet wat ik kan zeggen om jullie te steunen....
    maar ik denk wel aan jullie en hoop echt dat het allemaal goed komt.
    sterkte.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje, ik lees nu elke dag jullie blog en vandaag wel vaker omdat ik zó met mijn gedachten bij jullie ben. Kaarsje gebrand......gebedje gemaakt...nochtans...ik ben niet zo gelovig dacht ik ....maar als het écht tegen zit is bidden toch wel iets wat ik doe. Wens jullie heel veel liefde en kracht. Ik hoop dat Elynn er weer bovenop krabbelt. Zolang zij plezier blijft houden in het leven dan is het de moeite waard om te vechten. En voor Aimée ook écht een dikke duim. Zij is een heel bijzondere meid ....zo'n mooi gezicht en ogen (lijkt wel op Elza). Voor haar heel veel Elza-power toegewenst! Denken aan jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel sterkte. Hopen dat jullie beide vannacht toch ondanks omstandigheden goed kunnen slapen. Spannend morgen met de MRI. Heel heel veel sterkte voor jullie hele gezin. Knuffel en kusje voor Elynn.

    *ik zal voor Elynn bidden. Voor een wonder en genezing.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik leef mee, kan me alleen maar voorstellen dat dit verschrikkelijk moeilijk moet zijn! Ik bid voor jullie!
    Els Brussel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ken jullie niet maar lees deze blog regelmatig woorden schieten tekort vreselijk tranen staan in mijn ogen. Heel veel sterkte zal voor jullie bidden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Rob en je gezinnetje,
    Wat maken jullie een enorm zware tijd mee.
    We wensen jullie heel veel kracht toe om de dag van morgen (en wat erna zal volgen ) door te komen.
    Veel liefs,
    Yvette (vriendin van Annemieke) en familie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve familie, ik lees al bijna vanaf het begin mee, al een hele tijd dus. Nooit gereageerd maar altijd jullie in mijn hoofd. Zit het mij tegen dan denk ik; denk aan Elynn en haar familie! Dan moet ik niet zeuren denk ik dan. Nu moet ik wel reageren om te laten weten dat ik aan jullie denk, mee hoop een óók verdrietig ben. Waarom hè? Waarom gebeurt dit? Ik kan jullie alleen maar héél veel kracht wensen en geluk en hoop op een wonder! Jullie verdienen dit zó! Liefs S.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad, je kan niet anders, helaas... We zijn dicht bij jullie. Heel veel sterkte en wij bidden voor jullie. Liefs hans en carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Woorden schieten te kort. Wat erg.
    Veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve mensen,

    Wat een verdriet en onmacht. Jullie lieve Elynn zo ziek. Zo'n oneerlijke strijd zou geen kind moeten leveren.

    Er branden vandaag sterkte kaarsjes voor Elynn.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel veel sterkte en kracht. koester de mooie momenten met elynn. ik bid voor jullie. liefs, mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel veel sterkte vandaag en de tijd die komen gaat. In gedachten bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. We denken ook vandaag weer aan jullie. En hopen nog steeds op een klein wonder. Elynn is al 3 jaar een kanjer, laat dat kleine wonder dan bestaan. Dat verdient ze en jullie ook. Liefs Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel veel sterkte, liefde en kracht. In gedachten bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. onmenselijk zwaar. Heel veel kracht en sterkte voor deze moeilijke tijd. We branden ook een kaarsje voor jullie allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sterkte lieve Elynn en lieve familie! Ik denk aan jullie en leef ontzettend mee! Ik hoop dat jullie alle lieve berichtjes als een warme deken om jullie heen ervaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel veel sterkte vandaag met de MRI en de uitslag.. Ik hoop echt op een wonder...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb jullie adres gekregen van Post zieke kinderen.
    Wat een heftig verhaal, en wat vreselijk voor jullie als ouders.
    Ik wens jullie heel veel sterkte en zal duimen voor een wonder.
    Dikke knuffel voor Elynn.
    Ik ga nu een kaartje schrijven voor Elynn.
    Groetjes Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Sterkte voor deze onmenselijke dag xxx

    Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik weet niet wat ik zeggen moet, wat een spanning en verdriet. Heel veel sterkte de komende dagen en een dikke knuffel voor jullie allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ook ik ken jullie niet maar lees wel mee. Potverdikke dit moeten ouders niet mee hoeven maken! Zal voor jullie een kaarsje laten branden.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Warme knuffels voor jullie alle 4.
    Kaarsjes brande en duimen draaien.
    Het móet goed komen met Elynn!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lieve ouders van Elynn,

    1600 kralen verdienen het om af te worden gesloten met een Bloemetje.
    Een vlinder of een hartje is niet waar Elynn voor strijdt.

    Laat er geen tumorgroei zijn zodat Elynn de kans op een Bloemetje blijft behouden.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een vreselijke spanning, niet te houden. Laten we hopen dat Elynn dit keer goed uit de narcose komt en laten we nog harder hopen dat de tumorgroei beperkt is gebleven of liever nog: geen groei.
    Zet 'm op!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik lees al een poosje mee. Jullie zijn vandaag de hele dag in mijn gedachten. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Alweer een brok in mijn keel…
    Alweer kan ik de juiste woorden niet vinden..

    Ik ken jullie helemaal niet, maar ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen!! Ik denk aan jullie.

    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Kaarsjes branden, duimen draaien,
    geen tumorgroei, daar gaan we allemaal voor !
    Liefs, een mama uit Brabant.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk een kaartje voor de twee meiden !
      Als het goed is, komen ze morgen aan.

      Verwijderen
  35. In gedachten bij jullie...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik leef zo met jullie mee. Het is zo oneerlijk. Heel veel sterkte en ik blijf hopen op een wonder. Liefs, Marcela

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat is het leven toch oneerlijk. Elynn die al haar energie nodig heeft om haar lijfje te laten doen wat het moet doen. Een gezin dat machteloos moet toekijken. Heb heel veel respect voor jullie, de manier waarop jullie met dit alles omgaan. Denk elke dag aan jullie! Heel veel sterkte en liefs, Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel veel sterkte wat een zware weg moeten jullie en jullie mooie meiden begaan sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Geen woorden voor....
    In gedachten bij jullie.....
    Dikke knuffel voor jullie alle 4.
    Esther uit Numansdorp.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Lieve Rob, Chantal, Aimee en Elynn. Wat een oneerlijke strijd en wat een onmacht voor jullie als ouders. Nog altijd lees ik jullie blog en denk ik aan jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte. Een knuffel voor alle 4. Monique ( Peuterjuf geweest van jullie mooie meiden).

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Lieve mensen,

    Heel veel sterkte! Wat oneerlijk toch allemaal. Voorderest geen woorden. Mijn gedachten zijn bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. In gedachten bij jullie. Ontzettend veel sterkte voor !!!! Ik wens jullie veel kracht toe.
    Van een trouwe bloglezer uit Zwolle

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Lieve allemaal,
    Ik ken jullie niet persoonlijk. Ik wil jullie veel sterkte toe wensen.
    Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Lieve familie,

    Wat moeten jullie toch veel meemaken, wat heb ik met jullie te doen. Ik hoop zo dat Elynn geen pijn heeft of krijgt en dat jullie nog van en met elkaar kunnen genieten! Heel veel sterkte van een moeder die al een hele tijd meeleeft

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Lieve familie,

    Geen woorden kunnen de pijn verzachten, heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze oneerlijke strijd.

    Liefs Mirjam Paul Levi en Noa, achterburen van opa en oma (eland)

    BeantwoordenVerwijderen