In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 31 december 2014

Slecht einde van 2014

Eind van de middag kwam de dienstdoende oncoloog de uitslag vertellen. De tumor in de rug is fors toegenomen.
Het is klaar. Elynn zal niet meer genezen. Nu is het aan ons en eventuele opties voor pijnbestrijding.

Het bizarre is dat alles in haar hoofd stabiel is.

Nu eerst antibioticakuur afmaken en dan gesprek met eigen oncoloog.

Helaas hadden we dit nieuws verwacht, maar als het nieuws dan daadwerkelijk verteld wordt is het hard en onbegrijpelijk. Waarom..... Helaas zullen we daar nooit een antwoord op krijgen.

Voor ons als gezin en familie een zwaar Oud & nieuw. Daarna volgt ons een zware taak als ouders.

Gelukkig knapt Elynn wel weer wat op en heeft ze weer lekkere praatjes. Voor nu maar genieten van haar voor zolang het nog duurt.

78 opmerkingen:

  1. 'Zolang het nog duurt'

    :'(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vreselijk veel sterkte
    Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil jullie hele familie en jullie gezin enorm veel sterkte toe wensen de strijd is zo oneerlijk ik hoop dat jullie nog veel leuke dingen mogen gaan doen met elkaar en dat jullie lang met elkaar kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat moet je hier nou op zeggen. Zo oneerlijk, wil ouders, zus en grootouders alle kracht en sterkte toewensen voor de tijd die nog komt.
    Heel veel liefde en kracht
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elynn kan zich geen betere ouders wensen.
    Heel veel sterkte, ik hoop dat Elynn een nare tijd bespaart blijft maar nog wél veel fijne momenten met haar lieve ouders en zus.
    Ook voor jou heel veel sterkte Aimee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte met dit vreselijke bericht. Marcela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb hier geen woorden voor. Ik wens de hele familie heel veel sterkte om dit slechte nieuws te verwerken. Geniet nog maar zolang het nog kan van jullie mooie en kanjer van een dochter. Ze is een echte vechter helaas kan ze deze strijd niet winnen.
    Heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat een verschrikkelijk bericht.
    Wil jullie alle kracht toewensen de komende tijd.
    Zorg voor mooie herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een rot einde van 2014. We zijn in dikke tranen. We blijven voor jullie bidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel sterkte gewenst. Onbegrijpelijk, oneerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel sterkte voor jullie allemaal! Zo oneerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe oneerlijk na zo'n lange strijd! Ik wens jullie veel sterkte, en nog veel mooie momenten met Elynn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat oneerlijk is dit. Ik zit hier met koude rillingen op de bank. Ik wil jullie en al jullie naasten heel veel sterkte wensen voor de tijd die nu komen gaat. Elke dag zijn jullie in onze gedachten, ook vanavond zullen wij in gedachten bij jullie zijn. Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel sterkte en kracht gewenst van een trouwe blogvolger.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Soms lijkt Hij zo ver weg.....maar ik hoop dat jullie mogen ervaren dat God bestaat en er ook voor jullie altijd is. Soms is Hij ook even stil maar afwezig is Hij nooit. Ik hoop dat jullie rust, kracht en vertrouwen krijgen en nog heel veel fijne en mooie momenten met Elynn. Veel sterkte en liefs voor jullie all4.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vreselijk! Zo lang aan het vechten en leven tussen hoop en vrees.. Waarom?! Het is oneerlijk..
    Heel veel sterkte en kracht voor de moeilijke weg die voor jullie ligt.. Geniet nog van de mooie momenten met Elynn. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als blogvolger zag ik dit aankomen. Elynn (en jullie) hebben vreselijk hard geknokt. Maar je berichten gaven al aan dat het Elynn steeds maar weer in moest leveren.
    Het hoge woord is er uit.
    Ik val er stil van.
    Wat oneerlijk. Wat verdienen jullie een andere boodschap.

    Heel veel sterkte allemaal.

    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve allemaal, Wij hebben zo aan jullie gedacht vandaag! Wat een verdriet!!!! zelfs hier. Ontzettend veel kracht toegewenst. Verder stil hier.
    Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik weet niet wat ik moet zeggen.
    Behalve dat het niet eerlijk is, ze vecht al zo lang en dan z'n bericht.
    Het is niet te bevatten.
    Heel veel sterkte en geniet van alle mooie momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vreselijk, ben er stil van, wat een oneerlijke strijd voor zo'n dappere, stoere meid.
    Heel erg veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een afschuwelijk nieuws, heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel veel kracht en sterkte aankomende tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Iets ergers kan je als ouders niet te horen krijgen...afscheid nemen van je kleine meisje...en niet te vergeten, je kleine zusje...hoe erg...

    Heel veel sterkte en hoe moeilijk deze tijd ook zal zijn, ik hoop dat jullie ook nog kunnen genieten van het samenzijn met jullie lieve en prachtige dochter en zusje.

    Liefs Mariëlle (een meelezer)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel veel sterkte en kracht de komende tijd. Elynn wat ben jij een kanjer!! Zo hard aan het vechten. En wat een respect voor jouw papa eb mama en jouw zusje. Ik stuur jullie vanuit België enorm veel kracht en liefde toe en zal wederom vanavond een kaarsje branden

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wederom sprakeloos.....
    Ik wens jullie enorm veel liefde en kracht om deze tijd door te komen!
    Geniet van jullie mooie meiden!
    Warme knuffel van Esther uit Numansdorp.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Rob en Chantal en Aimee, jullie zijn de beste ouders en zus voor Elynn die er zijn. Heel veel liefs en alle sterke die er is op deze wereld, is voor jullie. Hans, Carla en Luke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve allemaal
    Wat een vreselijk nieuws hebben jullie gekregen :(
    Zo lang zo'n zware strijd gestreden en dan alsnog moeten verliezen. :(
    We wensen jullie enorm veel sterkte en kracht toe.
    Yvette (vriendin van Annemieke) en familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Al veel gedacht en geschreven maar dan toch weer weggehaald. Hier zijn geen woorden voor, ik ben er net als vele stil van en er lopen tranen over mijn wangen. Veel aan jullie gedacht en(misschien tegen berer weten in na het lezen van jullie berichten) gehoopt op beter nieuws. Heel veel liefs en nogmaals sterkte. Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een vreselijk verdrietig nieuws.... wens jullie heel veel kracht en sterkte toe in de nu nog moeilijkere tijd die jullie tegemoet gaan.. gr. Uit Maastricht

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je weet dat het kan gebeuren, je verwacht het...wil het absoluut niet...en toch gebeurd het... Zo vreselijk ! Kan niets anders zeggen; ontzettend veel sterkte
    Lfs

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Waarom zijn er zoveel vragen ,
    Waarom zoveel pijn.
    Waaom zijn ef zoveel dingen
    Waar geen antwoorden op zijn.
    Heel veel sterkte geniet nog zolang het kan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Vreselijk bericht. Ontzettend veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Waarom................?
    Sterkte de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Vreselijk...
    Waarom toch...
    Heel veel sterkte voor jullie gezin.
    Liefs van Nico en Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Sterkte ik denk aan jullie een verdrietige mama elynn je bent een topper xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ongeloof, verdriet, verwarring. Wat een vreselijk bericht om het nieuwe jaar mee te beginnen. Woorden schieten hoe dan ook tekort. Geniet van elkaar, heel veel sterkte, vooral ook met het nemen van onmogelijke beslissingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Niet te bevatten.....
    Veel sterkte allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel veel sterkte met dit nieuws leef met jullie mee xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Geen woorden voor, zo oneerlijk! Zo hard gevochten al die jaren....
    Geniet nog zoveel mogelijk van elkaar!
    Dit verdienen jullie niet.Wat een afschuwelijk einde van het jaar.
    Heel veel sterkte allemaal
    Veel sterkte allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Veel sterkte en kracht toegewenst voor jullie en jullie lieve meisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat is dit toch vreselijk oneerlijk,heel veel kracht en sterkte voor jullie en met het nemen van beslissingen die je als ouder nooit wenst te moeten nemen.
    Geniet zo veel mogelijk van elkaar en jullie prachtige meiden,ik heb er geen woorden voor !

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Toen we gingen aftellen voor het nieuwe jaar moest ik ook even aan Elynn denken. Heel veel sterkte allemaal. 'k Zal voor jullie bidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Voor 2015 heel veel dagen met zijn 4e gewenst met gouden randjes... kracht en liefde

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heel veel sterkte voor jullie als gezin. Ik weet niet wat ik zeggen moet.

    Ik zal voor jullie bidden

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Dit is zo oneerlijk... Sterkte lieve mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Dus toch...vreselijk...sterkte !!!!!
    Liefs, een mama uit Brabant

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Geen woorden voor.. heel veel sterkte.
    Xx marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Slik...niet het nieuws wat ik wilde lezen. Maar diep weggestopt was deze gedachte wel aanwezig. Nu steeds dreunt het liedje Als ik kon toveren. Door mijn hoofd. Zo oneerlijk zo hard gestreden en dan toch moeten verliezen. Lieve Elynn je bent een kanjer en ik ben trots op je hoe je dit alles hebt doorstaan. Je hebt dan dit gevecht verloren. Maar veel harten gewonnen. Heb zoveel respect voor je. Zie je lieve glimlach voor me die van zoveel foto's afstraalt. Maar ook heb ik diep respect voor jullie Rob Chantal Aimee en natuurlijk de opa's en oma's. Ik wens jullie heel veel sterkte kracht maar bovenal heel veel kostbare momenten toe. Make memories.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ben er helemaal stil van. Weet niets te zeggen. Jullie ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid. Alles wat rest is stilte... Veel kracht en sterkte voor jullie alle 4!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Heel veel sterkte en Gods nabijheid toegewenst in het nieuwe jaar! Al lange tijd volg ik jullie strijd, wat zal het moeilijk zijn om zo'n boodschap te krijgen. Nogmaals sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Heel veel sterkte voor nu en voor de tijden die komen gaan.
    Ik hoop dat jullie nog vele mooie momenten mogen beleven samen en nog vele mooie
    herinneringen mogen maken.
    Ik denk aan jullie! xxx

    Yvonne uit Tilburg

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een vreselijk nieuws. Wat een oneerlijk gevecht. Ik wens Elynn en jullie allemaal heel veel sterkte.
    Ik denk aan jullie.

    Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een verschrikkelijk nieuws! Dit wil je als ouders niet horen. Wat hebben jullie met zijn allen al veel moeten doorstaan en wat komt er nog veel meer op jullie pad!! Blijf sterk voor jullie meisje. Dikke knuf voor jullie allemaal! !!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Zo oneerlijk ! Heel veel sterkte !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. heel veel sterkte, het leven is zo oneerlijk ik leef met jullie mee

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ook vandaag in gedachten bij jullie. Ik wens jullie de beste weg naar het onvermijdelijke. Elynn moge nog lang een lieve knuffelmeid zijn... aimee, jij bent een prachtig meisje maar wat moet jij je zusje zien meemaken... Mama en papa, ik wens jullie kracht voor de komende tijd en veel herinneringen om te koesteren... Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  57. ik heb weinig idolen gewoon omdat er weinig mensen zijn die in mijn ogen echt iets doet wat verschil maakt, maar als ik over Elynn lees en hoe ze met alles omgaat, vrolijk blijft zelfs de dokter knuffelt kan ik zeggen Elynn jij bent mijn idool, wat heb ik een respect voor jou, je zus en papa en mama en wat had ik jullie anders gegund.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. zit al een tijdje te turen naar het scherm, zoekende naar woorden...maar kan ze niet vinden... Denk ook niet dat er überhaupt woorden zijn die jullie troosten in deze nachtmerrie. Wij hopen dat er in de tijd die jullie nog samen hebben, er nog een paar mooie herinneringen gemaakt zullen worden voor jullie als gezin...Heel veel kracht toegewenst voor jullie allemaal...lieve groeten Mirjam en Paul

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Woorden van troost...bestaan die er wel?Ik weet ze even niet te vinden...
    Wat een ongelooflijk dapper meisje is Elynn en wat kunnen jullie enorm trots zijn op beide meiden en op jullie zelf!! Elke letter die je op deze blog schreef spatte de liefde van af.Maar ook hoe moeilijk en zwaar het soms(vaak) was.We konden bijna voelen hoe het voor jullie moest zijn.Mijn dochter wil nog heel graag weer een keer stickers naar Elynn sturen en graag ook post voor haar grote zus. Als we het naar het ziekenhuis sturen komt het dan goed? Vorig jaar is ons neefje overleden en elke dag branden we nog een kaarsje voor hem,van af vandaag staan er twee.Een voor hem en een voor jullie allemaal.Heel veel sterkte de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. ik vind het vreselijk dat zo'n mooi sterk strijdlustig vrolijk meisje dit allemaal moet doorgaan. heel veel sterkte voor jullie, een mooi sterk gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Sprakeloos..wat ontzettend erg! En hoe vertel je dat aan haar zusje ook...heel heel heeel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Sprakeloos, heel veel kracht, wijsheid en sterkte toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. ik kan alleen jullie veel goede en mooie momenten met elynn wensen. veel kracht en sterkte voor jullie allemaal. xxx. mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Onvoorstelbaar ik ben er stil van. Ontzettend veel kracht gewenst om zo lang mogelijk met z'n viertjes te genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Stil ben ik er van.... Wens jullie heel veel sterkte en kracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik volg jullie blog over Elynn al heel lang. Pfff.... wat schrikken dit bericht! Al ken ik jullie niet persoonlijk toch wil ik zeggen dat ik aan jullie denk.. Heel veel sterkte! Koester de mooie momenten samen! Liefs, Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Lieve mensen ook mij kennen jullie niet maar al 2 jaar lees en leef ik anoniem met jullie mee..Nu had ik al 2 weken niet meer op de blog gekeken en ik ben dan ook ontzettend geschrokken..ik wens jullie heel veel kracht toe de komende tijd en ik hoop dat mooie Elynn nog heel lang bij jullie mag zijn..Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Lieven mensen,

    Heel, heel veel sterkte met alles wat komen gaat, ik wens jullie heel veel kracht!

    Groeten, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Jeetje helemaal stil van......Sterkte voor de komende periode, geniet van elkaar en van Elynn zolang jullie tijd gegeven wordt. Het nieuwe jaar kan ook niet vervelender beginnen......

    Groetjes,
    Alex en Miranda
    Stijn, Tim en Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Lieve schatten,
    Zo ongelooflijk oneerlijk. Knuffel elkaar zolang het kan. Het is gewoon zo niet eerlijk en zo niet verdiend. Jullie hebben zo lang gevochten en zijn zo lang sterk gebleven. Waarom is dit dan het resultaat. Het klopt gewoon niet.
    Dikke knuffel voor jullie van een fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik ken jullie niet, maar ben op jullie site terechtgekomen omdat er bij mijn pleegbroertje kanker is geconstateerd in december.
    Wat verschrikkelijk dat jullie te horen hebben gekregen dat je dochtertje niet meer zal genezen. Ik wens jullie heel veel nabijheid van elkaar toe en vee sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Na een hele tijd niet op jullie blog gekeken te hebben, zie ik nu dit hartverscheurende berichtje..Zo hard hebben jullie met z'n allen gevochten, en dan nu dit..Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende periode, geniet van elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Geen woorden voor…
    Heel veel sterkte!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Vreselijk. . Weet niet wat te zeggen maar wil steun betuigen. . Heel veel sterkte. ..

    BeantwoordenVerwijderen