In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 4 januari 2015

Geen woorden voor...

Ik ben kapot. Het zijn heftige dagen geweest waarbij ik me geprobeerd heb groot te houden.

Elynn is inmiddels al wel aan de minimale pijnbestrijding begonnen. Bij het verplaatsen zagen we dat ze pijn had.

Net het bericht dat Robin een medepatiëntje van Elynn niet lang meer zal leven. Belt daarna Rob dat er bij ons thuis is ingebroken.

Dit nieuws erbij en de foto's van ons huis is me teveel. Ik breek, ik hou me te lang groot.

Het huis en de spullen zijn nog wel vervangbaar, maar onze kinderen niet.

Elynn slaapt gelukkig snel, zodat ik me tranen kan laten gaan. De verpleging troost me. Het is gelukkig rustig op de afdeling.

Ik heb geen woorden meer..... Ik snap het niet. Het is me teveel.

38 opmerkingen:

  1. ik wens jullie heel veel sterkte toe
    ook voor jullie,s lieve meisje heel veel sterkte
    vreselijk wat jullie over komen is
    we zullen voor jullie bidden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik heb hier geen woorden voor .......................................................................

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat jullie na al die zware jaren en de vernietigende berichten van de laatste tijd op jullie tandvlees lopen, lijkt me niet meer dan normaal. Hoe lang hebben jullie al moeten incasseren en telkens bijstellen. Wat jullie overigens erg knap doen! De berichten dat patiëntjes het niet gaan redden hakken er in! Wat een extra bagage krijg je toch langs de zijlijn op zo'n afdeling mee, naast je eigen verdriet!
    Dan komt er ook nog eens een egoïstische kl##tzak, die zomaar andermans huis in denkt te kunnen gaan. Nou is dat altijd erg, maar in jullie situatie onverteerbaar!
    Heel veel sterkte!!
    Lfs Danny & Joseline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn sommige mensen in- en inslecht.... Dit gaat alle fatsoen ten boven. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve familie.
    Ik zou zoveel willen zeggen maar dat lukt me niet.
    Ik wens jullie heel veel sterkte.
    Wat zijn jullie ongelovelijke sterke mensen.
    Lieve allemaal in gedachte zijn we bij jullie.
    Een dikke knuffel.
    Liefs Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve ouders van Elynn en Aimee,

    Al een poos lees ik anoniem jullie blog, wat moeten jullie doorstaan. Nu weer dit blog dat er ingebroken is, wat zijn er toch akelige mensen in de wereld. Hoop dat jullie de kracht vinden om door te gaan, het moet, ondanks dit, heel veel sterkte de komende tijd voor jullie als gezin. Ik leef met jullie mee! Zomaar een mama uit Zeeland.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een drama is dit! Zoveel om te verwerken , zoveel kan een mens bijna niet aan! Ik vind het zo erg voor jullie en jullie zitten elke dag in mijn gedachten lieve familie! Hou jullie sterk! En zoek troost bij elkaar! Te heftig dit........

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In en intreurig.. Begrijpelijk dat je dit niet trekt. Je moet je verdriet en frustratie niet wegstoppen en een flinke huilbui kan opluchting bieden. Wat moet een mens soms in het leven doorstaan. Het spijt me zo dat een fijn en jong gezin hieraan wordt blootgesteld. Lieve groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel kracht en hopelijk toch nog veel mooie momenten samen gewenst!
    Liefs Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel sterkte!!!
    Hoeveel kan een mens hebben....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een laffe daad om bij jullie in te breken. Echt heel min.
    Ik wens jullie heel veel kracht en liefde toe. Luister ook naar je eigen lichaam en praat over je emoties, je kan en hoeft ze niet te verbergen voor de mensen die om jullie heen zijn. Jullie staan niet alleen, er zijn heel veel mensen die om jullie geven en met jullie meeleven. Veel liefs voor jullie alle 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve allemaal,
    In- en intriest. Jullie krijgen al zoveel te verwerken en dan dit er ook nog bij! Huil maar, iedereen begrijpt dat en het lucht misschien een beetje op. Je moet je emoties toch kunnen uiten. Eens houdt het incasseren even op. Fijn dat de verpleging je een beetje kan troosten. Ik wens jullie en ook de ouders en familie van Robin alle kracht en sterkte van de wereld.
    We denken aan jullie!
    Een virtuele knuffel voor jullie allen.
    MrsP.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O wat erg allemaal ik heb er geen woorden voor
    Ik wil jullie veel sterkte wensen
    Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje meid toch......dat kon je er écht niet bij hebben hè. En inderdaad spullen zijn vervangbaar maar het is heftig als ze in je huis hebben gezeten. Weet je...die tranen zijn normaal....en weet je...die tranen tonen ook hoe sterk dat jij nog steeds bent. Heel veel respect voor jullie.
    Mama uit Maastricht

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat vreselijk, hier zijn geen woorden voor!
    Sterkte 💋

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is toch ook veel te veel wat jullie op je bord krijgen, mijn hart gaat uit naar jullie. Een hele dikke knuffel van zomaar een moeder die veel aan jullie allemaal denkt xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook ik volg jullie al vanaf het begin. Zo onrechtvaardig , een hel, afschuwelijk ! Lieverd , hou jezelf niet groot. Aub , laat je verdriet toe, laat je tranen stromen . Gooi het eruit. Zo nodig! Juist om de rest aan te kunnen is huilen erg belangrijk. Sterkte!! Heeeeel veel sterkte !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel veel sterkte en kracht gewenst met alles wat er is gebeurd en wat er nog komen gaat.......

    http://www.paraview.nl/uploads/lotus_kaars2.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik volg jullie al een tijdje, zeer heftig allemaal!! en dan dit er nog is bij. snap dat je het dan gewoon even niet meer weet. zelf ben ik ook een patiëntje in het amc. het is oneerlijk. ik wens jullie ontzettend veel sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Afschuwelijk, dat er dit ook nog bij komt !
    Laat je tranen gaan Chantal,
    dit zou niemand mee mogen maken !
    Heel veel sterkte.
    Liefs, een mama uit Brabant.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Huil jij maar is lekker hoor, jij bent zo ontzettend sterk, ik heb zoveel bewondering voor jou. Wat een ellende maken jullie de afgelopen jaren mee. En maar vechten en maar hopen dat het goed komt. En nu is er geen hoop meer, ja dan stort je in. En dat is heel normaal, want het allerliefste bezit raak je kwijt, je bloedeigen kind. Dus jij heb al het recht om lekker een potje te huilen. Ik wens jullie heel veel kracht toe in deze laatste periode van jullie samen zijn. Ik ken jullie niet, maar denk elke dag aan jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel, heel veel sterkte gewenst. Ik bid voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi, ik snap dat het je allemaal teveel wordt. Jullie leven al jaren onder hoogspanning. Heel, heel veel sterkte!
    Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is ook wel heel heftig allemaal. Blij dat je de kans krijgt wat uit te huilen. Dat moet gewoon! Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve familie , dit is verschrikkelijk wens jullie alle kracht om dit te dragen, denk elke dag aan jullie. Lieve groetjes en een grote knuffel voor jullie allemaal .

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel veel sterkte! Edith.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo veel al aan jullie hoofd en nu ook dit er nog bij,heel veel sterkte ,kracht en moed,
    Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat je je groot wilt houden in het bijzijn van de meisjes, dat begrijp ik.
    Maar schreeuw en huil zoveel als dat nodig is als de meisjes er niet zijn.
    Zorg dat je al deze pijn niet opbergt in je lichaam waardoor je ziek kunt worden.
    Elynn wordt een koesterkindje maar Aimee blijft een kindje waar je voor zorgt.

    Schreeuw, huil, gil.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Elynn, Rob, Chantal, Aimee, dit is inderdaad te heftig voor woorden......Wat ontzettend goed van jullie dat je je eigen emoties even laat wachten om er voor de kinderen te zijn, en om ze te beschermen. Echter, ook goed om emoties los te laten en niet op te kroppen! Kinderen voelen heel veel aan, ook als je het niet direct zegt, dus heel goed dat jullie gesprekken hebben met Aimee, en tijd maken om te voelen. Zij gaat hier ook doorheen...Blijf ademen, en vraag om steun waar nodig, alsjeblieft!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat ontzettend naar en heftig allemaal. Natuurlijk zijn spullen vervangbaar maar je mooi kleine meisje niet.Je prachtige dochter een ontzettend dapper en lief klein meisje nooit vervangbaar.
    Laat je emoties er maar uit op momenten dat kan want het is zo verschrikkelijk oneerlijk en en niet te bevatten.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. pfff dit is zeker veel te veel op je bordje....gooi het er maar uit op het moment dat het kan...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heb ik enorm veel respect voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik had al een heel verhaal getypt, maar dat was verdwenen.
    Ik ben een trouw volger uit Nijmegen. Wat vreselijk dat er ook nog eens is ingebroken! Hopelijk hebben jullie het door een ander af kunnen laten handelen of uit handen kunnen geven, Ik ga over 2 weken als vrijwilliger een middel testen tegen bijwerkingen die chemo veroorzaakt. Ik hoop dat er in de toekomst medicijnen en technieken ontwikkeld worden die een Elynn kunnen redden. Voor nu kan dat niet meer. Het is zo oneerlijk, en valt niet te begrijpen. Door een Volstrekte willekeur van het lot en toeval moet zo'n jong meisje eerder dood gaan dan haar ouders. Ik hoop ook dat jullie met plezier kunnen denken aan alle mooie momenten samen, met zijn vieren. Dat wordt je nooit meer afgepakt. Voor de komende weken en maanden, heel veel sterkte gewenst en hulp van vrienden en familie.
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik wens jullie veel sterkte in deze periode, wat een rot streek om nu weer een inbraak te doen. Alsof jullie niet genoeg aan het hoofd hebben. Ik wens jullie veel sterkte en kracht toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Met tranen in mijn ogen heb ik dit gelezen.. Vreselijk! Gewoonweg geen woorden voor. Heel veel sterkte de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kunt u deze bovenstaande reactie a.u.b. weghalen? Dit is een reactie door een collega geplaatst en vinden wij niet gepast aangezien deze met als doel (linkbuilding) geplaatst is. Onze excuses hiervoor.

      Verwijderen