In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zaterdag 31 januari 2015

Een laatste kaartenactie voor Elynn

Ik blijf maar denken wat zou ik nog kunnen doen voor Elynn. Ze is gelukkig nog steeds stabiel en lijkt niet meer pijn te hebben dan ze al heeft. Ze vermaakt zich door lekker te eten en snoepen van witte chocolade,  spelen op de ipad en Nickjr te kijken.

Ze zit of op het bed in de woonkamer of op de bank. In de rolstoel kan ze echt maar max 10 min zitten.
Het gaat dus echt niet meer lukken om nog ergens heen te gaan met zijn vieren.

Haar idool Peppa Pig heeft ze inmiddels in het Amc ontmoet.

Ik bedacht me net een laatste kaarten actie zou leuk zijn. Met haar verjaardag afgelopen september waren het rond de 200 kaarten. Hoe fantastische zou het zijn als dit wordt minstens wordt verdubbeld.

Dus nog maar een laatste verzoekje om Elynn een kaartje te sturen. Ze houdt van olifanten, geluidskaarten, Dora,  Diego eigenlijk is elke vrolijke kaart natuurlijk gewoon goed.


85 opmerkingen:

  1. Ik stuur zeker een kaartje!
    Ken je ambulance wens ook? www.ambulancewens.nl
    Dit omdat elynn niet meer langer dan tien minuten kan zitten in de rolstoel, deze mensen kunnen helpen met liggend vervoer, dus als jullie nog een laatste wens hebben om te doen met zijn allen, kan dat dus misschien toch...
    Groet
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een geweldig idee zeg!!!!

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Daar had ik ook aan gedacht. Geweldig wat deze mensen allemaal doe. heel veel sterkte voor jullie allemaal.

      Kaartje komt er zeker aan.
      Volg jullie blog al zolang ik ook kaartjes stuur via Post voor Kanjers.

      Verwijderen
    4. zondag morgen 8.00 uur ,me afvragend hoe het gaat met Ellyn, dit verhaal gehoord van mijn vriendin die zelf een dochter heeft van 13 jaar en de laatste maanden ook is geconfronteerd met deze vreselijke ziekte .Dit verhaal raakt mij heel erg , onbegrip waarom zo'n meisje die net aan haar leventje begint ,voor elk mens is dit erg maar zon'n leven in een keer verwoest,tranen in mijn ogen ,ik zal straks ook wat kaarten gaan kopen en ook zoveel mogelijk gaan sturen .Heel veel sterkte voor ouders en zus ,en respekt hoe jullie een wens van Elynn in vervulling laten gaan .Heel veel sterkte de komende tijd

      Verwijderen
    5. Heel veel sterkte en geniet van alle mooie momenten! Een klein cadeautje is onderweg.

      Verwijderen
    6. heel veel sterkte , ik heb hier geen woorden voor.
      heb een kleinigheidje voor je thuis laten bezorgen, hoop dat je het leuk vind.
      heb het met heel veel liefde gedaan meis, meer kan ik helaas niet voor je doen.
      sterkte met alles. XXXX Bianca van den Heuvel

      Verwijderen
  2. Wij volgen al een hele tijd dit blog. En ons kaartje komt er zeker aan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal een kaartje maken en opsturen. Veel liefs en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle kracht toegewenst maar geniet met volle teugen van haar nu....♡

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle kracht toegewenst maar geniet met volle teugen van haar nu....♡

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kaartje is onderweg. Houd elkaar maar stevig vast en maak nog wat mooie herinneringen! Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maak nog mooie herinneringen ... mijn zoon overleed in 2012 . De fotoshoot van make a memory een waardevolle bijdrage ... hebben jullie dit al gehad het zh regelde dit voor ons ... Sterkte knuffel vanuit laren xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maak nog vele foto's lieverd . En probeer nog vele mooie dagen te beleven . Veel sterkte dikke knuffel van suzy en Patrick xxx :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien mogen jullie met het hele gezin met de stichting Hoogvliegers een 'liggende' vlucht met haar maken, dat zou een super uitje voor jullie zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel sterkte.
    Maak mooie herinneringen en veel foto's en video.
    Kaart is op de bus.
    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kunt ambulance vervoer en een brancard regelen speciaal voor uitjes.
    Elynn kan dan gewoon liggend overal naartoe.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik stuur een kaartje met een konijntje :)
    Dikke kus en knuffel,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Elynn, ook ons kaartje komt jou kant op. Brasas.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Er komen ook kaarten voor de meiden van mij. De kaarten gaan komende week op de bus.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Misschien is een hartendekens ook iets voor Elynn? ? Er is een facebook groep hartendekens en een website www.hartendekens.nl. Heel veel sterkte gewenst en die kaartjes komen er wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zijn jullie op de hoogte van stichting ambulancewens? Misschien is het toch mogelijk om nog een keer samen weg te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Misschien een vreemde vraag, maar mag dit op Facebook geplaatst worden? Social media is een prachtig medium welke het bereik ontzettend zal vergroten.. Voor zo'n prachtig mooie meid moeten zoveel mogelijk kaartjes gestuurd worden! Ons kaartje Is ook onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wilde net vragen of het erg was als het op Facebook gedeeld word, maar er is me al iemand voor zie ik. Elynn verdient zeker heel veel kaartjes en ik heb van de week gezien bij een ander ziek meisje dat ze een hele vrachtwagen vol kreeg door het delen op Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sterkte en knuffel voor de lieverd kaart ga ik sturen geniet nog van elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg ontroerd wij gaan vrolijke kaartjes sturen
    Sterkte !
    Gr uit haarlem

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Elynn
    We gaan zeker een kaart sturen veel liefs en sterkte ook voor Cantal en Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Elynn

    Ga een mooi kaartje voor je maken.
    en stuur hem naar je toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kaartje komt er aan voor jullie kanjer,veel kracht en sterkte de komende tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kaartje komt eraan.
    Fijn dat ze de iPad leuk vindt die we geschonken hebben.
    Stef Mucha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Kaartje voor deze kanjer komt er zeker aan. Kleine moeite groot plezier. Ik hoop dat postnl zakken vol gaat afgeven. Jullie oproep gaat al rond op Facebook zag dat Deborah een oproep heeft geplaatst. Die oproep heb ik ool gedeeld. Voor de rest. Duim ik enorm dat jullie nog lang mogen genieten van jullie mooie meid. Carpe Diem.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hieronder wat links die het onderzoeken waard zijn! Misschien kan het je dochter helpen!
    Wens jullie veel sterkte, Groeten Natasja

    http://www.zamnesia.nl/content/352-de-rick-simpson-olie
    http://www.stichtingmediwiet.nl/
    https://www.facebook.com/UnclePetesOrganics?fref=ts

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Daar doe ik zeker aan mee een super goefe actie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Kaartje is onderweg, kracht en sterkte en geniet van de mooie momenten. Tante van Lennard

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gaan we zeker doen hoor zal ook al mn vrienden inlichten om even kaartje te sturen! Erg lieve actie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lieve meid,veel kracht en sterkte ,als ook voor je familie ,geniet samen van de vele leuke grappige kaartjes ,het mijne gaat vandaag nog op de bus vanuit Belgie ,liefs Lilianex

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Kaartje komt er aan. Ook hier een meid van sep '09 en ook helemaal gek van peppa en Nick JR.

    Liefs,

    Chantal & Michel

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo ik wens jullie allemaal veel sterkte toe . Zo sneu dat kinderen niet leuk kunnen gaan spelen zo als een kind hoort te spelen .
    Sterkte allemaal onze kaart komt ook aan mvg bert en evelien uit hoogeveen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Vanuit Zuid - Afrika is er een kaartje onderweg naar Elynn!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik heb een oproep geplaatst op mijn pagina
    https://www.facebook.com/pages/Spreuken-en-Plaatjes-om-te-delen/558334964270775
    hou de brievenbus maar in de gaten
    heel veel sterkte en een dikke knuffel voor de kleine meid

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Helaas kunnen we niet veel meer doen dan jullie sterkte
    en kracht toewensen en voor Elynn natuurlijk een mooie
    kaart sturen! Dat is dus natuurlijk ook gedaan.....

    Sander.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lieve elynn,
    Ik kon geen kaartje vinden van peppa, dus ik hoop dat je een paar sokken ook leuk vindt! Ze komen in ieder geval jouw kant op!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een kaartje van ons (Marijke & Marjoke; moeder&dochter) is onderweg!! Heb een gedichtje voor jullie gemaakt, hoop dat het jullie goed doet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. kaartje ligt klaar. morgen even een postzegel kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mijn kaart is ook onderweg, heb de link gedeeld. Arme postbode! Veel kracht gewenst met het gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Kaart geschreven, morgen op de post.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Een hele leuke dora kaart is onderweg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wij gaan ook een kaartje sturen. Ondertussen Wil ik jullie deze link sturen. Wellicht staat er voor jullie nuttige informatie tussen. https://m.facebook.com/adamfearlessfather Groetjes Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik heb een kaart verstuurd ... :D

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ook mijn kaartje komt eraan. Lieve Elynn, ouders en zusje veel sterkte !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Namens de Stichting Parelvisjes is er een setje gehaakte visjes onderweg. Hoop dat jullie worden overladen met kaartjes, maar dat gaat zo te zien helemaal goedkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ben er stil van.... lieve mensen, heel veel sterkte.... Hoe kan een mens dit dragen hé?
    Groetjes Nelleke Boeren

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ook ik stuur een kaartje en weet hoe erg die ziekte is.
    Ben zelf mijn zoontje verloren van 18maanden door een hersen tumor die een bloeding veroorzaakt had.
    En werd veelste laat pas ondekt omdat zijn moteriek en alles goed was ze dachten eerst een virus omdat hij bleef spugen.
    Tot hij niet meer at of dronk.
    Mochten we eindelijk toch naar het zieken huis om hem te laten onderzoeken.
    Hij is geboren op 03-08-2012 ging op 04-03-2014 het ziekenhuis in hier dachten ze van o die mag morgen gewoon weer naar huis. Tot hij niet meer ademde. Werd er een bloeding gevonden in de hersenen.
    Met spoed naar amc gebracht hier is verder onderzocht en een drain geplaatst. Dit hielp niet meer tot onze grote schrik kregen we te horen dat hij ook een hersen tumor had.
    En ze konden er niks meer aan doen.
    Hij stierf op 06-03-2014 een is nu bijna een jaar geleden.
    Ik wens jullie heel veel sterkte met deze strijd.
    Lieve groetjes en knuffels Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik Ga morgen direct een mooie kaart halen en op de post doen....dat is het minste wat je kan doen. Heel veel kracht en sterkte toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. We gaan meteen een kaartje sturen! En wensen jullie heel veel sterkte toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Heel veel sterkte en kracht voor julie gewenst in deze onmens zware tijd. Dat jullie nog zoveel mogelijk herinneringen met haar mogen maken. Ons kaartje gaat morgen ook op de post en hoop dat er nog veel kaartjes zullen volgen de komende tijd. Liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  51. breibank Nederland vrijwilligers2 februari 2015 om 00:10

    Hoi ouders van deze lieve meid er is een privé bericht in de papa van elynn haar vader zijn inbox ivb verplaats een kaartje een help konijn en een troost konijn van uit Breibank Nederland Vrijwilligers wij willen jaar heel graag en haar zus ook een konijn geven de eerst Hulp konijn zou het mogelijk zijn om de breibank nederland vrijwilligers een bericht te sturen Dank u wel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen prive bericht ontvangen, maar een help konijn en troost konijn zouden de meiden denk ik super mooi vinden. Dank jullie wel.

      Verwijderen
    2. als u mijn prive pakt via fb via de breibank nederland aub hier de link dan kunnen we het door spreken dank u welhttps://www.facebook.com/groups/breibanknederland/ link voor u al vast

      Verwijderen
  52. Hoi chantal, vind ze de clinicclowns leuk? ze komen ook bij jullie thuis. Bij Esme zijn ze ook geweest en zo vond het geweldig leuk. Echt genoten. We werden er allemaal bij betrokken. Ze doen dat zo goed en schatten de situatie op dat moment perfect in. Ik ben ze nog dankbaar. Liefs Carla en Hans.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. mijn kaartje gaat zo op de bus had een bericht op Facebook gezet en je krijg zelf een kaart van een zus van een bekende nederlander

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ook hier in Helmond liggen de kaarten klaar. Het zou fantastisch zijn als het aantal kaarten recordhoogte bereikt! Als we jullie blog lezen denken we altijd maar één ding: wat zijn jullie SUPEROUDERS met een TOPZUS en Elynn, zij is echt een prachtig, lief en mooi meisje! Liefs uit Helmond, familie Smallenburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Aimee en elynn krijgen ook van mij kaartjes. Liefs uit Nijmegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Natuurlijk komt er nóg een kaartje naar jullie toe !
    Liefs, een mama uit Brabant.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ach natuurlijk komt er een kaart jullie kant op!
    Machteloos voel ik me net als iedereen.......heel veel sterkte
    X
    MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ook vanuit Lelystad komt er een pakketje jou kant op, lieve Elynn.
    En voor je grote zus komt er een kaartje hoor!
    Sterkte....

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ook van ons is er een kaartje onderweg. Of misschien heeft Elynn hem al ontvangen.

    Groetjes Daniellle

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Lieve meid, ik hoop dat je heel veel leuke kaarten krijgt . Groetjes uit Rotterdam.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Heb lief, knuffel elkaar en geniet van alle momenten met Elynn, wat ongelofelijk zwaar lieve, dappere mensen. De kaart is onderweg

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Zag jullie vanavond in hart van nederland. Wat een kaarten en andere leuke dingen, super. Hoop dat jullie nog van jullie meisje mogen genieten xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Heb dit gedeeld op mijn facebook! Ook mijn kaartjes liggen klaar, heel vee liefs, Stephanie Zwaard

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Kaartje komt eraan!
    Liefs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Elynn! Ik zag je gisteren op tv!

    Ik moest wel lachen om die postbode, met de grote postzak en een ballon onder de arm.

    Groetjes Danielle (ik heb het goofy kaartje met de armbandjes er in verstuurd)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Lieve Elynn en familie,

    Ik schreef eerder dat de kaartjes deze week op de bus zouden gaan. Misschien zijn ze al aangekomen. Anders komen ze heel snel aan hoop ik. Een blauwe kaart met allemaal smileys en de ander is een bruine kaart met 2 vingers waarop gezichtjes zijn te zien! :-) Voor beide meiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Kaartje vanmiddag op de bus gedaan !! heel veel sterkte

    Groeten,Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hoi ouders van Elynn. Via deze weg wil ik een portrettekening van jullie dochter aanbieden. Op deze manier zou ik jullie willen steunen in deze moeilijke tijden. Mijn hobby is het tekenen van mens en dier. Je mag me een e-mail adres sturen naar lambaja79@gmail.com Dan zouden we even verder kunnen praten over hoe en wat.
    Nogmaals heel veel sterkte ! Groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Charlotte wat ben jij een fijn mens... ik ben er zeker van dat de ouders heel blij zullen zijn... zo lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hallo Rob en Chantal,
    Dinsdag heb ik een envelop met een bijzonder cadeautje op de post gedaan. Het is een wit zakdoekje geworden met een Peppa Pig en de naam van Elynn erop. Mochten jullie dit leuk vinden kan ik ook een leuk truitje ontwerpen/borduren met Peppa en Elynn haar naam. Het kan natuurlijk ook op een kussensloop of iets anders. Alles kan.. Laat het me maar weten. Ik maak het met alle liefde voor jullie <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dank je wel het prachtige zakdoekje ontvangen. Ontzettend mooi. Kussensloop lijkt ons ook fantastisch maar truitje natuurlijk ook. Kijkt u maar. Ze heeft maat 128.
      Mag ik een verzoekje doen of u ook een zakdoekje voor haar zus Aimée zou willen maken. Van Frozen Disney, want ook zij zal het zakdoekje misschien wel vaak moeten gebruiken. Denk dat Aimée daar ook heel blij mee zal zijn.
      Ontzettend bedankt voor dit geweldige kado.
      Liefs Chantal

      Verwijderen
    2. Natuurlijk maak ik wat moois voor jullie dochters. Alle kracht en sterkte gewenst ♥ Ik heb een prachtig Frozen ontwerp en ga wat moois voor Aimée maken. Het voelt goed iets voor jullie te kunnen betekenen. Ik wil er graag op deze manier voor jullie zijn.

      Verwijderen
    3. Hallo Rob en Chantal, vandaag heb ik gewerkt aan bijzondere cadeau's voor jullie kanjers. Morgen doe ik het op de post en ben zoooo benieuwd wat jullie er van vinden. Het voelt zo fijn om iets moois te maken voor Aimée en Elynn. Word vervolgd... Liefs, Petra

      Verwijderen
  71. geweldig die aanbiedingen van I-PAD, handwerkjes en portrettekening! ik heb vanmiddag 'n pakketje mèt 'n briefje op de post gedaan voor jullie dochters Elynn en Aimée, Rob en Chantal, en wil zo 'n steentje bijdragen...................... heel veel kracht! Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat verschrikkelijk nieuws over Elynn ik leef erg met jullie mee. Ik hoorde vandaag op school wat er met haar aan de hand was en dat vond ik verschrikkelijk. Mijn docent vond het ook naar. Daarom hebben we als Nederlands opdracht gekregen een mooi en lief kaartje voor Elynn maken. Hoop dat ze het mooi vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Lieve mensen,

    ook ik draag jullie een warm hart toe.
    maar laten we niet vergeten dat er twee geweldige dametjes zijn.
    daarom hebben wij ook twee kaartjes op de post gedaan.

    Veel liefs Francis Maikel Jordan en bram xxx

    BeantwoordenVerwijderen