In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zaterdag 24 januari 2015

Herinneringen maken

Afgelopen maandag is er een fotograaf bij ons op bezoek geweest. We hadden de vrijdag ervoor stichting Make a Memory benaderd en maandags kon er al gelijk een fotograaf bij ons thuis komen.

Ik wilde het liefst nog foto's met Elynn, terwijl ze nog "goed" is. Foto's als gezin, Elynn met Aimée, met de opa's en oma's en dat is gelukkig allemaal gelukt.
Elynn haar energie was snel op en na al dat lachen voor de camera had ze op een gegeven moment geen zin meer. Geen probleem, de fotograaf bleef, terwijl Elynn lekker aan het genieten was van een stuk witte chocola foto's schieten.

De dagen zijn nog steeds hetzelfde. In de ochtend verzorging, in de middag slaapt Elynn een paar uurtjes en de rest van de dag is ze druk met de ipad, Nickjr aan het kijken en stickers plakken.

Elke dag hebben we wel visite gehad. De huisarts is langs geweest.

Gelukkig is de pijn voor zover we kunnen zien nog steeds onder controle.

Gisteren kregen we de foto's van stichting Make a Memory al over de post.
5 foto's uitgeprint en een cd met de rest van de foto's.
Ze zijn echt prachtig geworden en we zijn super blij met het resultaat.


Vanaf nu zoveel mogelijk herinneringen maken. Foto's,  filmpjes, afdrukken al van handen en voeten maken, zodat ze ze zelf nog kan inkleuren.
Zo bizar om hier mee bezig te zijn, maar nu het nog kan moeten we die dingen doen waarvan we er achteraf alleen maar blij mee kunnen zijn. Zo kunnen we Elynn altijd herinneren zoals ze was en nooit vergeten.


18 opmerkingen:

  1. Moeilijke tijden met gelukkig veel mogelijkheden en initiatieven voor het maken van mooie herinneringen van jullie viertjes! Jammer dat het moet, maar mooi dat t kan. Ik hoop voor jullie dat er nog vele mooie momenten samen mogen komen.
    Dikke knuffel
    Elze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!! Denken jullie ook nog aan Stichting Ambulance Wens ??? Die brengen Elynn (en familie) overal heen waar ze nog naartoe zou willen! !
    Gr. Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In 1 van de vorige berichten las ik dat jullie op een wonder hopen. Is het misschien een idee om met Elynn naar een van de genezingsdiensten van Jan Zijlstra (levenstroom gemeente) te gaan? Mijn eigen broer was opgegeven met vergevorderde MDS ( drievoudig beenmergkanker) . Maar hij is door Godt. God kan door handoplegging mensen echt genezen Ik geloof er heilig in dat God hem genezen heeft. Maar ouders en toen zes jarige broer waren voor zijn genezing niet in die mate gelovig als ze nu zijn. Die kans is er natuurlijk ook voor Elynn. Probeer dit alsjeblieft !!! Er is een kans dat Elynn kan genezen... eventueel komt de heer Zijlstra zelfs bij jullie thuis mag dit nodig zijn, als jullie het verhaal vertellen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..............................................................!

      Verwijderen
    2. Als er een God is. Waarom laat hij kinderen (en volwassenen) dit dan doorstaan?? Sorry kan er bij mij niet in.

      Verwijderen
    3. ik denk dat aan goedbedoelde maar slechte adviezen niemand zit te wachten maar aan een discussie hierover ook niet, dus laat het los, laat het gaan! reactie kan altijd verwijderd worden als dat gewenst is door de familie, maar die hebben nu andere zorgen.

      Verwijderen
  4. Het is net zoals hier boven al werd opgemerkt rond make a memory en andere initiatieven: jammer dat het moet, maar zo mooi dat het kan... Ik vind deze foto's zo mooi... ik hoop dat Elynn nog lang voor nieuwe mooie herinneringen mag zorgen. En dat de dagen niet te zwaar wegen voor jullie. Als ze niet afziet van mijn en ongemak is het al heel wat hé... Het beste verder! Maak nog veel moois mee samen x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een liefdevolle foto's. Veel knuffels voor jullie. Het is een zware tijd. Herinneringen maken zolang het nog kan. Wat is Elynn toch een kanjer. Samen met haar zus. Samen met jullie. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie foto's, die middelste foto van die twee handjes dat spreekt voor zich pffffffffff heftig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik lees al enige tijd jullie blog. Zo oneerlijk om te lezen dat elynn niet meer beter wordt. ...
    Ik hoop dat jullie nog mooie tijden beleven samen en van elkaar kunnen genieten.

    Herinneringen blijven voor altijd!

    sterkte...

    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's, van een prachtig gezin.
    Ik ga stickers voor de meiden opsturen !
    Liefs, een mama uit Brabant.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooie foto's. Ik hoop duim en bovenal gun ik jullie dat er nog heel veel mooie herinneringen gemaakt gaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat het is gelukt met de fotograaf, foto's zijn mooi! Foto's heb je nooit genoeg, herinneringen blijven je bij door de beelden. Jullie doen het goed! Veel sterkte voor allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi foto's! Hopelijk kunnen je nog veel mooie herinneringen maken met Elynn!
    Liefs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zouden jullie mijn een email kunnen sturen chantal?

    sarahovestad@hotmail.com

    ikheb ene mooi verhaal wat ik met jullie wil delen maar wil hem liever niet zonder jullie toestemming hier plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moeilijk hoor! Als ik zo zonder haar echt te kennen de foto's zie denk ik dat ze fysiek al veel ingeleverd heeft... is ze toch door alle ziek zijn en behandelingen behoorlijk achteruitgegaan of niet? Lijkt me vreselijk. Heel veel kracht toegewenst voor deze moeilijke periode

      Verwijderen
  13. Prachtige foto's. Liefde tussen jullie en met name tussen de zusjes straalt er vanaf. Ik wens jullie in ieder geval nog heel veel van deze liefdevolle momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gouden herinneringen!
    Heel veel gouden momentjes wens ik jullie, en heel veel kracht!!

    BeantwoordenVerwijderen