In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 22 februari 2015

Weinig zichtbare veranderingen.

En zo is er weer een week verder. Weer een week waarin we nog steeds van Elynn kunnen genieten en van ons leven met Elynn daar nog in.

Deze week heb ik super veel foto's van Elynn gemaakt. De foto's van de Flair zijn prachtig, maar ik mis een mooie close up van Elynn en het liefst waarop ze supermooi lacht. Dit is moeilijk. Echt lachen doet ze niet veel en lachen voor de foto is super gemaakt.

Er zou nog steeds een andere fotograaf langs komen. Ik hoop dat ze deze week wel komt en dan zo'n foto van Elynn maakt.

Toch ben ik ook blij met mijn eigen foto's.


Woensdagmiddag heeft Aimée met de pedagogisch medewerkster op canvas onze handafdrukken erop geverfd.


Super leuk dat ze elke week weer wat moois maken samen.

Deze week heeft Aimée vakantie. Jammer voor haar dat we niet echt er op uit kunnen. Wel fijn voor ons dat we lekker rustig aan kunnen doen deze week.

Wel staat nog concert van k3 op de planning. Dat is natuurlijk wel iets waar ze al meer dan een jaar naar uitkijkt. Hopen dat het met Elynn nog steeds zo gaat zoals nu.

21 opmerkingen:

  1. ik woon in het hoge noorden anders kom ik foto,s maken groet immy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt zelf prachtige foto's gemaakt Chantal !
    En wat een bijzonder schilderij heeft Aimée gemaakt.
    Liefs, een mama uit Brabant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chantal u mag mijn mailen sarahovestad@hotmail.com ik weet een erg goede en lieve foto graag die vast een gaatje in haar agenda maakt en naar u toe wilt komen
    Liefs Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. albert van benthem25 februari 2015 om 19:47

    Elynn,ik vind je lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elynn, ik vind je lief! Xx Ramon Beense

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elynn, ik vind je lief! Xx Jaime van Dijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Elynne
    ik vind je lief
    Dikke knuffel en kus
    groetjes sandra swart

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve elynne , ik vind je lief kusjes Vincent Collet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Elynn,,wat ben je,lief,,sterk en dapper!!Dikke knuffel, Ben Cramer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Elynn ik vind je lief .xxx Barry van Vliet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Elynn ik Vind je lief
    Liefs Django Wagner

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Elynn ik vind je lief!
    xxx Eddy van Slimming

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Elynn ik vind je lief!
    xxx Eddy van Slimming

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Elynn, ik vind je heel lief, sterk en moedig.

    Dikke knuffel, Mark Teurlings

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Elynn ik vind je lief!
    liefs Johnny Romein

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat leuk al die "ik vind je liefjes"en zo waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Elynn ik vind je lief
    Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Elynn je bent een topper en heel lief dikke kus Dario

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Elynn , heel veel liefs , je bent een kanjer !

    dikke kus Peter Marnier

    BeantwoordenVerwijderen