In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zaterdag 27 juni 2015

Elynn☆ eindelijk weer thuis!

Vandaag was dan de dag dat we de urn met het as van Elynn echt mee naar huis konden nemen.

Eerst een handtekening en toen snel naar huis. Urn in een doos op de grond bij de achterbank aan de kant waar Elynn altijd zat. Ohhh wat hadden we haar gewoon op de achterbank gehad,  terwijl ze lekker liedjes aan het zingen is of lekker aan het kwebbelen.

Thuis gelijk de urn op de kast gezet en heb ik daar wat foto's van gemaakt. Nog geen idee of dit haar plekje blijft en misschien verander ik de spulletjes erom heen nog wel, maar voor nu is ze gewoon fijn weer thuis.

Terwijl ik de foto's op Facebook wil zetten en de status schrijf gaat de deurbel. Rob en ik kijken elkaar aan. De deurbel gaat echt heel hard. Ik kijk bij de voordeur maar zie niemand staan.

Ik geloof helemaal niet dat er nog iets is, maar aan de andere kant is het misschien ook wel fijn om te denken dat het "elynn" is die blij is dat ze weer thuis is.
Wij zijn in iedergeval blij dat ze er weer is.



6 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat ze weer thuis is op haar plekje bij jullie...wat had ik voor jullie graag gewild dat dit bijzonder dappere meisje nog veel langer in jullie midden was geweest....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk weer thuis,
    waar de urn ook zal staan,
    Elynn zal altijd haar eigen plekjes in jullie huis houden.
    Liefs, een mama uit Brabant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bijzonder mooi... Een troost dat ze toch op deze manier nog bij jullie is... Maar het gemis zal nog zoveel pijn doen... Als de tijd weer door gaat...
    Ik blijf aan jullie denken...
    Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat Elynn weer thuis is....al had dit natuurlijk niet op deze manier moeten zijn....
    En wat een mooi hoekje hebben jullie gemaakt...
    Ik wens jullie alle kracht en liefde voor de toekomst!!!
    Liefs, Esther uit Numansdorp

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Peppa pig zal me altijd herinneren aan Elynn ook al ken ik jullie niet persoonlijk , door kanjerguusje blog volg ik jullie blog al jaren en ben ik erg aangegrepen door de dood van Elynn , Kort na de dood van Elynn overleed mijn moeder. ( 15dagen later) Hier lees ik het verdriet van een moeder over het verlies van haar dochter , Terwijl ik zelf zit met het verdriet om mijn moeder. Ouders en kinderen zouden gewoon nooit dood mogen gaan. Het is kei oneerlijk. Ik hoop dat ooit de zon weer voor jullie gaat schijnen. Met de aller mooiste ster die elke nacht naar jullie zal knipogen.

    Veel liefs , Merel
    Twitter: @RainbowBird1986

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is maar net zoals je het zegt: wat zou je haar liever in de auto gehad hebben met haar kwebbeltje op volle toeren... Het moet een bijzondere ervaring geweest zijn, die deurbel.
    haar plekje bij jullie is vooral in jullie herinneringen, jullie warme gedachten, jullie liefde voor haar en elkaar... Ik denk vaak aan jullie xxx heike

    BeantwoordenVerwijderen