In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 22 april 2016

Bijna een jaar zonder Elynn

Daar zit ik weer op het blog van Elynn waar ik over haar schreef. Over haar ziekte en wat we allemaal meemaakte als gezin.

Ik vind het moeilijk. Ik kijk regelmatig op het blog, maar het lukt me niet om wat te schrijven. Ik vind het moeilijk over Elynn te schrijven, want het zijn alleen maar herinneringen waar bijna allemaal al over is geschreven. Ik maak geen nieuwe herinneringen met haar alleen maar zonder haar en dat is moeilijk en emotioneel om over te schrijven, want ik mis haar zo!


Vorige bericht op het blog is alweer van 3 maanden geleden waarin ik schreef dat we met Team Elynn de Alpe d'huzes oplopen op donderdag 2 juni. Het schiet al op. Ons steunen kan nog!.

https://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/teamelynn

Volgende week 30 april op Elynn haar overlijdensdag is de aftrap en het ophalen van de team kleding voor de Alpe d'huzes.

Ik zie erg op tegen 30 april. Dan is het een jaar geleden dat Elynn is overleden. Ik ben de laatste dagen ontzettend aan het herbeleven en op mijn persoonlijke facebook en instagram foto's te plaatsen van Elynn vanaf de diagnose. Ik heb collages gemaakt met allemaal onderwerpen en die plaats ik tot 30 april.
Ik vind het heftige dagen. Vorig jaar gaat als een film door mijn hoofd. Zeker de laatste dag en de laatste momenten. Het is heftig. Niet te bevatten dat het moment dat Elynn haar hartje voorgoed stopte die van ons gewoon door bleef kloppen.

Moeilijk dat iedereen gewoon doorgaat met hun leven en wij moeten doorgaan zonder Elynn.

Ik heb in januari samen met nog een moeder die haar zoon is verloren een tattoo laten zetten. Ik wilde heel graag Elynn haar naam en zag er ontzettend tegen op, maar dan komen altijd de gedachte wat Elynn allemaal heeft moeten doormaken. En natuurlijk de naam van Aimée.
En het zinnetje "Jij bent lief"die Elynn zo vaak zei en die nu elke dag moet missen.



Vorige week het hele blog in boekvorm gekregen. Een moeder van een lotgenoot is er vorig jaar al mee aan de slag gegaan en vorige week was die ook gedrukt en klaar.
Zo fijn en blij mee dat ik het nu zou kunnen nalezen en niet op internet hoef te kijken. Dat mocht het blog op internet verdwijnen ik dit boek nog heb. Een boek over mijn dochter Elynn.


Ik ben zo bezig met 30 april dat gisteren ineens het besef kwam dat moederdag op 8 mei is. Vorig jaar was de crematie en definitieve afscheid van Elynn op 8 mei. Deze dagen tot 30 april toen was Elynn er vorig jaar nog. Op 8 mei moederdag is het mijn 2e moederdag dat Elynn er niet meer is.


Ik zal die collages van Elynn ook hier plaatsen en dacht er aan ook een lijst met stichtingen voor eventuele lotgenoten waar wij ontzettend veel aan hebben gehad.
Ik ga dus snel weer wat plaatsen op dit blog.

1 opmerking:

  1. Ik weet niet wat zeggen. Het moet zo'n moeilijke periode zijn.
    Wat een mooi meisje was ze toch.

    BeantwoordenVerwijderen