In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

dinsdag 4 juni 2013

Koorts niet meer gezien

Elynn is al vroeg wakker deze ochtend en wilt tv kijken. Het duurt bij mij wat langer voordat ik wakker wordt.

We gaan even de gang op. Elynn is in aplasie en met koort opname betekent eigenlijk isolatie zeker op een andere afdeling, maar het is nog lekker vroeg en niemand is op de gang.

Rob komt nadat hij Aimee naar school heeft gebracht. Hij is moe. Gisteravond zijn ze naar dolfinarium geweest en voordat ze eindelijk op bed lagen en sliepen was het toch erg laat. Ze hadden het leuk gehad en Aimee heeft genoten.




Doordat Rob er is kan ik toch even naar mijn werk. Ik krijg op een gegeven moment een foto toegestuurd dat Elynn een mooi schilderij heeft gemaakt voor mij. Ze zijn tijdens het inlopen van de antibiotica wezen buurten op de onco afdeling.


Eind van de middag brengt mijn moeder Aimee. Aimee en ik slapen vannacht in het Rmd huis, omdat we morgen vroeg meegaan met de dolledingendag naar kon. Julianatoren.

Met Elynn gaat het goed er is sinds gisterochtend geen koorts meer gemeten. Morgenochtend weer bloedprikken en dan zullen we het wel weer horen van de artsen. Rob is morgen de hele dag bij Elynn.

Vandaag de foto's gekregen van het Droomfeest van Make a wish van 24 mei j.l. Er zaten ook een aantal leuke bij van Elynn en wil ze toch even plaatsen.
Dus bij deze.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten