In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 4 januari 2013

GELUKKIG NIEUWJAAR

Met Oud en Nieuw is Aimée de hele avond opgebleven en Elynn heb ik net voor 12 uur wakker gemaakt. Ze vond het in eerste instantie niet zo leuk, maar toen vuurwerk begon heeft ze toch een tijd lang naar buiten zitten kijken.

Na iets meer dan een half uur werd Elynn het zat en wilde ze naar bed.

De afgelopen dagen waren erg rustig. Aangezien Elynn in aplasie is zijn we een beetje aan huis gekluisterd. Woensdag hebben we wel nog een lekker stuk gefietst.

Gister moest er weer bloed geprikt worden. Aan het eind van de dag werd er door het AMC gebeld. Elynn zit nog wel in aplasie maar alles is weer opbouwend.

Gelukkig heeft de thermometer de afgelopen periode niet meer dan 38.1 graden laten zien. Dus nu maar hopen dat het zo blijft.

Ondanks dat het fijn is dat we langere tijd thuis zijn en Elynn er minder last van heeft, blijf ik het eng vinden dat ze nu minder chemo krijgt. Want wat gaan de tumoren doen. Aan Elynn is gelukkig niks te merken.
De wimpers en wenkbrauwen zijn weer aan het groeien.
Ik weet dat ik het los moet laten en me daar nu niet zo druk over moet maken. We kunnen er toch niks aan doen, maar het gaat wel over het leven van mijn kind en we willen haar niet kwijt.
Die onzekerheid zal ben ik bang altijd blijven.

Maandag is de vakantie voorbij en gaat het normale leven weer beginnen. Tenminste wat nu voor ons het normale leven is sinds een jaar.

Volgende week donderdag moet er weer bloed geprikt worden, hopelijk is ze dan uit aplasie en kunnen we wat meer ondernemen.

De nieuwe kuur start pas 23 januari weer. Misschien dat we weer eens een overnachting ergens kunnen doen. Even weer iets leuks met z'n vieren. We zullen wel zien.

2 opmerkingen:

  1. Wat lekker dat jullie als gezin van de jaarwisseling hebben genoten.
    En wijffie dat je onzeker bent dat is logisch en volkomen begrijpelijk!
    Geniet nog even lekker van de dagen thuis!
    kusje
    monique kievith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Rob en Chantal en de dames,

    Wij wensen jullie heel veel succes, mooie momenten en rust in het nieuwe jaar.

    Hans , Carla, Esme* en Luke

    BeantwoordenVerwijderen