In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 18 januari 2013

vrijdag 18 januari 2013

Het gaat goed met Elynn. Ze klimt en rent door de kamer. Vaak helaas met een valpartij tot gevolg. Ik blijf schrikken en elke keer als ze valt ben ik bang dat het komt omdat de tumoren groeien. Vaak is de reden dat zakt ze door haar benen waardoor ze struikelt of valt. Dit komt volgens de oncoloog door de chemo.

Van de week had ze 1 dag wat koorts maar verder was er niks met haar aan de hand. Gelukkig heeft het ook niet doorgezet en was ze de volgende dag weer koorts vrij. Het is gelukkig fijn dat ze uit aplasie is anders hadden we weer in het Amc gezeten.

Vandaag kwam de afspraakbevestiging van de volgende Mri. Deze zal op 12 februari plaatsvinden.

Vandaag moest ik pasfoto's laten maken voor een nieuwe paspoort. Gelijk ook pasfoto's laten maken van Elynn nu ze nog geen neussonde heeft.

Het was nogal moeilijk om haar leuk op de foto te krijgen.

Maar ach ik ben er blij mee.

Nu lekker laatste weekend thuis.

Woensdag is het een maand geleden dat we in het Amc waren en op de afdeling. Het zal woensdag wel weer even wennen zijn voor ons allemaal.

1 opmerking:

  1. Ze ziet er prachtig uit ...gewoon zoals ze is een lief ondeugend meisje die met hoofd doekje vind ik erg mooi omdat ze daar volgens mijn presies kijkt hoe ze is...teminste als ik jullie verhalen hoor.. het lijken me alle2 super leuke meiden ... Geniet van het weekend...

    BeantwoordenVerwijderen