In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 8 februari 2013

In Aplasie

Het gaat goed met Elynn. Afgelopen maandag begon dr temperatuur op te lopen. Gelukkig werd deze niet hoger dan 38.3. Ook was Elynn erg verkouden en heeft een paar keer bij de medicijnen inname moeten spugen.

Woensdag moest ik naar de neuroloog voor mijn handen. Uit de test kwam dat ik Carpaal tunnelsyndroom heb en rechts al heel erg dus dat betekent een operatie aan mijn handen. Pfff het is niet echt het moment om zelf in de lappenmand te zitten en nog meer afhankelijk te moeten zijn van andere maar het is echt noodzakelijk dus 25 februari heb ik een intake met de neurochirurg en dan zal ik daarna horen wanneer ik geholpen wordt.

Gisteren was Elynn bij mijn moeder toen ik aan het werk was en toen was ze 's middags voor de open haard in slaap gevallen. Mijn moeder stuurde deze lieve foto.


Ik dacht gelijk dat haar hb dan misschien wel laag zou zijn, want eigenlijk slaapt ze nooit 's middags.

Vanmorgen stond er weer bloed prikken op de agenda. Dit was weer zo gedaan en eind van de middag werd ik gebeld door de afdeling.

Elynn is in aplasie.
Haar hb is 6.5
trombo's 16
leuco 0.3 en neutrofiel 0.1

Haar hb is dus nog heel hoog, maar trombo's laag dus we moeten erg oppassen met vallen en stoten omdat het bloed dus niet goed stolt.

Na het eten was ze weer moe en wilde ze zelf naar boven om te slapen. Eerst lekker douche en nu ligt ze al vanaf 6 uur op bed.

Sinds dinsdag hebben we besloten om haar weer sonde voeding te geven, omdat ze sinds zondag bijna niks meer zelf eet en drinkt en we niet willen dat ze uitdroogt. Dit ging eigenlijk direct weer goed. Vanaf vandaag is ze ook weer lekker aan het drinken dus het gaat alweer de goede kant op.

Voor nu een rustig weekendje thuis met z'n vieren.

Fijn weekend allemaal!

2 opmerkingen:

  1. een heel fijn weekend samen....lekker thuis.
    dikke kus voor aimee en elynn
    grts christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn weekend!
    Bloglezer Yvonne (Tilburg)

    BeantwoordenVerwijderen