In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

maandag 18 februari 2013

Mini's en uitslag MRI

Gisteren een fijne dag gehad. Met aimée wezen zwemmen, want ze moet oefenen om door het gat door te zwemmen. Zij en een ander kindje waren de enige die geen briefje hadden gekregen voor proef zwemmen en afzwemmen voor B afgelopen zwemles.
Elynn bleef bij oma Annie, want zolang Elynn in aplasie is moet zij drukke en warme plekken vermijden. Zwembad is er zeker 1 van.

Na het zwemmen zijn we naar het surfstrand geweest bij ons en heeft Aimée en Rob lekker kunnen skeeleren. Met Elynn stukje strand gelopen. Elynn vindt het strand echt super mooi.


Mijn schoonzus werkt in Enschede bij een AH en daar hebben ze een inzamelingsactie gestart om de Mini's te sparen voor de kindjes op afdeling f8 Zuid in het AMC.
Gisteren de eerste 2 volle zakken gekregen en een keukentje.

Het waren er meer dan 1000. Ik ben lekker druk geweest om ze allemaal te sorteren en zakjes te maken van complete setjes.

Bij de volgende opname nemen we ze allemaal mee.

Vandaag tijdens mijn werk werd ik door de oncoloog gebeld voor de uitslag van de MRI. De oncoloog had de radioloog de opdracht gegeven om deze beelden te vergelijken met die van november 2011 en februari 2012.
De plekken in haar hoofd zijn langzaam kleiner geworden. De tumor in de wervelkolom lijkt stabiel.

Uit Amerika had de oncoloog nog niks gehoord.

Vrijdag staat een poli afspraak met hem op de agenda en daar zullen we verder praten over de verdere behandelingen. Mogelijk wil hij nog meer gaan schuiven tussen de kuren. Persoonlijk vind ik dat nog veel te vroeg, maar we zullen dat vrijdag wel gaan bespreken.

Elynn is lekker vrolijk en actief. De vele blauwe plekken op haar lijfje beginnen te genezen.
Ik geniet zo van haar en haar lekkere knuffels en kusjes en vandaag zei ze ook de hele tijd "Mama ik blijf voor altijd bij jou". Zo fijn om dat te horen.


Aimée begint een beetje ziekjes te worden. Ze heeft last van haar keel, hoofd en heeft een beetje verhoging. Net met een zetpil op bed gelegd. Hopelijk is ze morgen weer beter.

Gelukkig is nu de spanning van de uitslag MRI weg en was het goed nieuws. Nu vrijdag afwachten hoe de oncoloog het verder ziet. Hopelijk is Elynn vrijdag uit aplasie.
We zullen het zien.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten