In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 15 februari 2013

Wat duurt het wachten lang!!

Vandaag de dag van de uitslag. Opzich de ochtend gaat nog wel, maar 's middags ga ik op van de zenuwen.
Rob is aan het werk en mijn moeder houdt me gezelschap.

We weten geen tijd hoe laat de oncoloog belt. Tijdens de vorige kuur heeft Rob de oncoloog aangesproken, omdat we pas de 22ste een poliafspraak hebben met hem. Hij vertelde Rob toen dat hij dan wel vrijdags zou bellen met de uitslag.

Die vrijdag is dus vandaag.

Iets voor 5 uur is er nog steeds niet gebeld. Rob belt naar de afdeling en daar wordt verteld dat de oncoloog op vakantie is.

Jeetje zitten we daarvoor de hele dag in spanning. Bij hun is bekend dat hij ons maandag belt. Er wordt een collega oncoloog gevraagd in dossier van Elynn te kijken en even later mag ze vertellen dat het stabiel is gebleven.
Tja het is het antwoord dat ik wil horen, maar niet van de juiste persoon. Ik ben gematigd blij. Ik wil het graag uit de mond van onze eigen oncoloog horen als bevestiging en dat gaat hij dus maandag doen.

In iedergeval met een goed gevoel het weekend in.

Fijn weekend allemaal.


2 opmerkingen:

  1. Toch gelukkig "goed nieuws" al is het onmenselijk voor niets op zo'n belangrijke uitslag te wachten...

    Vakantie of geen vakantie, afspraak = afspraak.
    Zeker bij een spannende uitslag!

    Fijn weekend met de meiden.

    Suzanne
    een meelevende moeder van 2 blonde meisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pfffffffffff zeg heel de dag wachten en dan zijn ze fijn op vakantie (waar ze natuurlijk recht op hebben)hadden ze wel even anders knn regelen,wel fijn dat ze stabiel gebleven is maar het wel te begrijpen dat je dit liever van je eigen oncoloog wil horen

    BeantwoordenVerwijderen