In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zaterdag 2 maart 2013

Heel veel Mini's van de AH voor de afdeling

Vandaag zijn we naar mijn broer en gezin gegaan. We gingen al vroeg op weg, zodat we ook konden kijken bij het voetballen van onze nicht en neef.

Het was wel erg koud en helaas hebben ze verloren.

Na de lunch zijn we naar het werk van tante Maaike gegaan. Zij werkt bij een AH in Enschede en dankzij haar hebben heel veel klanten, kinderen, buren en medewerkers veel mini's gespaart voor Elynn en de kindjes in het AMC.

We hadden al paar weken geleden een hele grote zak gekregen en vandaag hebben we de laatste lading opgehaald.

Elynn had helaas geen zin om te poseren en te lachen. Er kwam een winkelmandje vol mini's aan met een kado erop. Jeetje wat waren het er weer veel. En wat super gaaf dat het is ingezameld voor Elynn en de oncologieafdeling van het AMC. Dus bij deze en via deze weg wil ik iedereen bedanken!!!

Thuis allemaal weer gesorteerd en complete setjes ervan gemaakt en dat nemen we dinsdag mee naar de afdeling samen met een keukentje. Ik hoop dat veel kindjes er blij van worden.




4 opmerkingen:

  1. Hallo, ik lees jullie blog omdat ik zag dat het werd genoemd bij Lowie, de vader van Guusje, ik lees over mini's van AH voor de afdeling, ik heb er aardig wat liggen, en ik wil ze wel geven aan de afdeling, en woon in de buurt van Enschede, is het mogelijk om ze bij tante Maaike ergens af te geven of het op te sturen?? (Zijn er geen honderden hoor, maar alle beetjes helpen denk ik dan)

    groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi marjolein,

      bedankt voor je reactie en super aardig dat je de mini's aan de afdeling wilt geven. We hebben er inmiddels heel veel, maar er kan natuurlijk altijd meer bij. We gaan vanaf morgen weer voor opname naar het AMC tot en met zaterdag. Dus als het daar naar toe wilt sturen. Heel graag.

      AMC
      t.a.v. Elynn van den Brink
      Postbus 22660
      1100 DD Amsterdam

      Alvast bedankt!!

      Verwijderen
    2. Ik vergeet bij het adres er bij te zetten:
      Verpleegafdeling F8Zuid die moet onder AMC

      Verwijderen
    3. Ga ik doen!!! Veel plezier ermee! En succes de komende dagen!

      groetjes,

      Marjolein

      Verwijderen