In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 1 maart 2013

Een mooie dag vandaag

Gisteravond is de bevalling begonnen van mijn schoonzusje en 's nachts krijg ik een sms van mijn broertje dat hun dochtertje Kyra is geboren.

Super nieuws en als Elynn en Aimée wakker zijn vertel ik ze dat hun nichtje is geboren.

's ochtends gaan we eerst naar tergooi ziekenhuis om bloed te prikken om te beoordelen of de volgende kuur volgende week kan starten.

Wanneer we klaar zijn, drukt Aimée op het knopje van de lift en gaan de deuren open. En wie stappen daaruit: oma Annie en tante Deborah met neefje Thijs. Thijs moet ook geprikt worden en we besluiten mee te gaan en te wachten. Inmiddels is de wachtkamer onzettend druk en ook het apparaat doet het op een gegeven moment niet. Elynn heeft gelukkig voorrang wanneer zij komt prikken en mag altijd doorlopen en wordt direct geholpen als de etiketten gereed zijn. Neefje Thijs moet gewoon op zijn beurt wachten. Gelukkig hebben we alle tijd en de meiden en Thijs vermaken zich prima.

Neefje Thijs moet wel huilen bij de prik. Hij is bijna 9 maanden. Elynn zegt dat ze altijd AUW zegt bij de prik maar niet hoeft te huilen.

Als ook neefje Thijs klaar is gaan we mee koffie drinken bij oma en doen nog even wat boodschappen.

Na het middag eten gaan we naar ons nieuwe nichtje Kyra en naar haar grote zus en ouders.

Elynn is al de hele tijd ontzettend knuffelig. Ze knuffelt met de mevrouw die prikt, met de medewerkster van de supermarkt, we komen haar peuterspeelleidster tegen in de supermarkt, maar ook met mijn broertje en met de ouders van mijn schoonzus. Wat een heerlijk kind is het toch!

Aimée is ontzettend gek op baby's en wilt graag haar nichtje vasthouden. Voor Elynn hoeft het allemaal niet zo.
Voor neefje Thijs is ze ook bang, want die heeft laatst haar sonde gepakt en er bijna uitgetrokken.

Als we weer thuis zijn wordt ik gebeld door het AMC dat de kuur doorgaat. Dus opzich goed nieuws dat het bloed weer goed is en de kuur gewoon kan starten. Dinsdag start de volgende chemokuur. Inmiddels ben ik een beetje de tel kwijt. Even snel opgezocht en het is kuur 17.

Eind van de middag breng ik Aimée naar zwemles. Ze moet extra zwemmen, want over 2 weken is het afzwemmen, maar Aimée heeft nog geen briefje gehad. Ze had namelijk niet door het gat gezwommen.
Woensdag ging het wel goed en nu moest ze het ook weer goed doen. Dus na de les de zwemjuf aangesproken en Aimée had ook vandaag door het gat gezwommen. Dus YES Aimée mag 16 maart afzwemmen voor de B. Ontzettend trots op mijn grote meid dat het haar toch is gelukt.

Morgen gaan we naar Enschede op bezoek bij mijn broer, schoonzus en nichtje en neefje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten