In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 28 maart 2013

Uit aplasie

Vanochtend weer bloed geprikt in het ziekenhuis. Elynn komt gelukkig nog steeds met plezier daar en is blij met de pleister en stickers die ze krijgt. Ze blijft ook nog steeds zeggen "Ik heb lekker een prikje gehad".

Na het prikken even wat boodschapjes gedaan, maar verder niets bijzonders. 's middags belde het Amc voor de uitslag en Yes Elynn is uit aplasie.

Toch altijd weer fijn als haar bloed weer voldoende is en we kunnen stoppen met de antibiotica's en medicijnen. We hoeven dan geen rekening meer te houden met eten en drinken. Verder heeft ze weer alle vrijheid en zijn we niet meer zo aan huis gekluistert.

Dus lekker het paasweekend in. Vorig jaar lag Elynn met pasen in het ziekenhuis. En ondanks dat het erg gezellig was daar met net geboren kuikentjes is het fijn dat Elynn nu gewoon lekker thuis is.
Zondag gaan we met mijn familie en eieren zoeken bij oma in de tuin en 2e paasdag gaan we naar Rob z'n ouders.

Daarna ben ik alweer bijna jarig. Ik vier het voor de meiden, voor mij hoeft het allemaal niet zo. alhoewel ik het natuurlijk leuk vind om kadootjes te krijgen. Dus zorg ik wel dat er op mijn verjaardag taart is en er komt wat familie en vrienden langs.

Dinsdag 9 april start de nieuwe chemokuur. Chemokuur 18 en het blijft leuk als er post ligt. Dus bij deze maar weer een oproepje:

Emma kinderziekenhuis AMC
t.a.v. Elynn van den Brink
Verpleegafdeling f8Zuid
Postbus 22660
1100 DD Amsterdam.

Hier nog een paar leuke foto's van afgelopen week.

vandaag 28-3-2013 wachten tot Aimée uit school komt

Thuis wordt ook elke dag doktertje gespeeld.


Even lekker chillen



1 opmerking:

  1. Hoi lieverds,
    Wat een vechtertje is jullie Elynn toch! Ongelofelijk. Ik ben echt trots op jullie kanjer <3!
    Zouden jullie mij misschien even kunnen mailen? Ik heb een belangrijke vraag voor jullie!
    Ik hoop op een reactie!
    Alvast bedankt.
    dsc1992@live.nl
    Liefs x Delilah

    BeantwoordenVerwijderen