In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 12 mei 2013

Circus Boemtata en Moederdag

Gisteren zijn we naar Circus Boemtata geweest van de Clini Clowns.

Van te voren hadden we een cd en een boekje ontvangen om een beetje in de stemming te komen en ons voor te bereiden wat we konden verwachten.

Ik moet echt zeggen dat het een super leuke ochtend was. Ik was bang dat Elynn het op een gegeven moment zat was en naar huis wilde en natuurlijk had ze zo af en toe dat moment. Gelukkig is bij dit circus allemaal mogelijk en spelen ze daar ontzettend goed op in.
Met leuke liedjes, de interactie, zelf dingen mogen voelen en meedoen.



Toen het eenmaal afgelopen was was Elynn het ook echt zat en huilde dat ze naar huis wilt. Ze wilde ook echt niet op de foto met de clini clownen.


We zijn daarna gelijk naar de verjaardag van oma Annie gegaan. 's Avonds bleven de meiden bij opa en oma slapen en zijn Rob en ik met vrienden uit eten geweest.

Vanochtend heerlijk kunnen uitslapen en daarna gelijk de meiden opgehaald.

Aimée had voor moederdag een heel mooi portret van mij gemaakt op school en met een kroontje op mijn hoofd. Daar was bij geschreven: Lieve mama. Jij verdient een kroontje want je doet alles voor ons. Aimée.
Echt zo lief. Van Elynn niks gekregen, maar dat hoeft ook niet. Zij maakt elke dag met haar kusjes en knuffels mijn dag goed en ben ik dankbaar en blij dat ik haar mama mag zijn.






Daarnaast was er vrijdag een pakketje voor mij binnengekomen. Er was een moeder bezig om alle moeders op de oncologieafdeling in het Amc in het zonnetje te zetten. Zij ging dan op moederdag pakketten uit delen aan de moeders.
Zij wist dat wij niet met moederdag in het ziekenhuis zouden zijn, maar wilde mij zeker niet overslaan. Echt zo lief en onverwachts.

Dus ook ik heb een mooi pakketje van haar mogen ontvangen. Ook voor de meiden zat er een lekker lolly in.
Elynn vond hem ook erg lekker.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten