In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 22 mei 2013

Dag 2

Vandaag zijn we opzich laat wakker. Wel een paar keer wakker geworden vannacht. Het slaapt toch niet lekker met andere mensen op de kamer en natuurlijk niet in je eigen bed naast je eigen man.

De slaapbank is hard dus inmiddels al luchtbedje mee en een slaapzak om het allemaal toch een beetje comfortabeler te maken.

Elynn heeft gelukkig geen koorts meer deze ochtend.

Rob is er al snel en ik ga naar mijn werk.

Wanneer ik terug kom is het druk in de hal en gaan ze de uitzending voor Emmatv doen en met als gast Marco Borsato. Ik kijk even of ik Elynn er tussen zie staan en ga dan op zoek naar Elynn.
Opa Joop is er ook al gezellig.

Rob had voor de uitzending al een foto van Elynn met Marco gemaakt en had gehoopt dat ik later uit mijn werk zou komen en dan dit alles gemist zou hebben. Dat hij mij kon gek maken met deze foto hahaha.


Cliniclowns waren vandaag ook nog langs geweest en Elynn vond het wel weer eens leuk.






Verder de chemo er op tijd ingegaan. Ze mocht nog een tijd los van het infuus.
En nu weer lekker aan het slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten