In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zaterdag 4 mei 2013

Rustig aan, maar wel proberen te genieten

Het gaat goed met Elynn. Lekker vrolijk als altijd.

Laatste week rustig aan gedaan. Met Koninginnendag is ze ook niet buiten geweest. De drukte en vrijmarkt is toch niks voor haar. Dus ben ik samen met oma, schoonzus en Aimée naar de vrijmarkt geweest.

Sinds maandag zijn mijn hechtingen uit mijn hand. Nu mag ik mijn hand weer rustig aan belasten, maar dat rustig aan is erg moeilijk. Bij alles wat ik doe merk ik dat ik het veel doe, maar niks doen lukt me gewoon niet helaas.

Elynn krijgt nog steeds 4 verschillende medicijnen op 4 verschillende tijdstippen per dag.

Dinsdag krijgt Elynn weer een MRI en dan moet er ook weer bloed geprikt worden om te bepalen of Elynn misschien al uit aplasie is. Dat zou erg fijn zijn. We kunnen dan stoppen met de medicijnen en mag ze gewoon weer alles doen, eten en overal heen gaan.

De 17e hebben we pas weer een gesprek met de oncoloog over de uitslag van de MRI. Als deze goed is start de volgende chemokuur de 21ste.
Dus hopelijk kunnen we die 2 weken genieten en duimen we voor een goede uitslag.

Elynn en ik zijn allebei aardig verkouden. Deze foto vanochtend gemaakt toen we naar beneden gingen. Mijn vrolijke snottebel.



Vandaag zijn we naar Aviodrome geweest in Lelystad samen met mijn zus en 2 neefjes.
Het was prachtig weer en er werd flink gevlogen op vliegveld lelystad. Elynn is gek op vliegen, vliegtuigen en helikopters.
Ze kijkt altijd in de lucht als ze wat hoort en kijkt naar de vliegtuigen. Ze heeft het er nog steeds over dat ze in een helikopter is geweest.



Ik kan niet wachten om weer eens op vakantie te kunnen met het vliegtuig. Ik weet dat de meiden dat ook graag zouden willen. Vandaag dus in iedergeval wel even in een vliegtuig kunnen zitten. Helaas bleef het vliegtuig wel op de grond.

Morgen middag nog naar de kermis, want draaimolens vindt Elynn ook erg leuk. Zo proberen we weer wat leuke dingen te ondernemen waarvan we weten dat Elynn het leuk vindt en Aimée natuurlijk ook.

1 opmerking:

  1. deze oma is trots op jullie , hoor !
    grtssssss
    christa

    BeantwoordenVerwijderen