In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 11 mei 2014

Elke dag toch moederdag!

Vanochtend de wekker vroeg gezet. Rond half 8 stond mijn schoonvader al voor de deur.
Ik had wel geen ontbijt op bed van man en kinderen, maar wel een lekker ontbijtje bij schoonfamilie.
Zo begon de dag dus al goed.

Daarna met schoonvader richting het Amc. Zo kon ik Elynn de ochtend nog eventjes zien. Ik heb haar aangekleed. Rob snel ontbeten en toen met Rob richting Rheeze om Aimée op te halen.

Opa bleef bij Elynn totdat we terug waren.

Het was anderhalf uur rijden naar het kamp en we waren zelfs iets te vroeg.
Aimée zat bij een groepje waar gezongen werd.
Knalrode wangen en warm van opwinding en waarschijnlijk veel te weinig slaap.

Het ging goed met haar. 1e avond bijna niet geslapen en gisteren vertelde ze had ze gespuugd. Ze vond het leuk, maar op de vraag of ze volgend jaar weer wilde zei ze gelijk nee.

We gingen nog een gezamenlijke spel doen. Daarna lunchen en de kinderen hadden 's ochtends nog wat voor de mama's gemaakt dus kreeg ik een mooie kaart van Aimée en een roos. En ze had ook nog een mooie kleurplaat ingekleurd en erop geschreven
 " live mama. Ik ben blij om dat jij mij mama bet".
Daar was ik wel heel erg blij mee en mijn verdriet van de nacht was gelijk verdwenen.

Toen was het tijd voor afscheid en de terugrit naar het Amc.
Aimée was achterin de auto al heel snel vertrokken.

Rond 4 uur kwamen we aan in het Amc. Elynn sliep en opa had zich gelukkig vermaakt op de ipad.

Er lagen pakketjes. 1 voor Aimée, 1 voor mij en ook voor Rob. Elynn had snoepjes geweest. Een moeder van een meisje die ook op deze afdeling heeft gelegen komt met moederdag en ook vaderdag wat langsbrengen voor de moeder/ vader. Ook lagen er lekker koekjes en appelflappen op de balie. Zo werd ik dus ontzettend verwend.

Opa, Rob en Aimée gingen al snel weer weg richting oma. Daar hadden we ook een kleinigheidje voor moederdag voor en ze zouden daar blijven eten.

Mijn vriendin Jacqueline kwam Elynn en mij gezelschap houden en nam wat mee van de Mc Donalds.
Met Elynn maakte ze nog een mooie tekening voor me.


Inmiddels was de bloedtransfusie ook aangehangen en na de koffie ging ook Jacqueline op huis aan.

Elynn zei net wel dat ze het niet eerlijk vond dat ze niet naar huis mag.

Nu ligt ze lekker op bed. Wel iets later dan normaal,  omdat ze eind van de middag nog geslapen had.
Hopen dat ze morgen weer een beetje de oude is en opgeknapt is van de bloedtransfusie.

Het was een fijne dag waarbij ik blij ben dat ik de moeder ben van deze 2 prachtige kinderen en daar heb ik niet speciaal een moederdag voor nodig om  extra aandacht te krijgen of een kado om me daaraan te herinneren of erkenning te krijgen. Elke dag is moederdag en krijg ik genoeg kadootjes, aandacht, kusjes, kunstwerken en knuffels van allebei mijn mooie meiden.

Helaas is mijn eigen moeder op vakantie. Die had van de week al wel een kleinigheidje gekregen en vandaag wel even gesproken. Want mijn moeder staat altijd voor mij en mijn gezin klaar.
Wat zouden we alle twee zonder onze moeders/ ouders zijn.


1 opmerking:

  1. Wat zijn de zelfgemaakte cadeautjes toch waardevol voor moederdag!
    Fijn dat je toch nog een beetje hebt kunnen genieten van deze moederdag en jullie 2 grote kanjers hebben de liefste moeder die zij zich maar kunnen wensen!!

    Ik hoop dat Elynn weer snel opknapt en dat jullie weer samen thuis mogen genieten van elkaar!

    Je bent een top moeder Chantal en ik blijf veel bewondering houden hoe jij je steeds maar weer oppakt en het positieve overal uit weet te halen.
    Als ik iets voor jullie kan betekenen laat het maar weten!

    Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen