In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 27 augustus 2014

Uitslag Mri

Gelukkig vannacht wel kunnen slapen, maar jeetje wat een spanning.

Vanochtend kwam er ook niks uit me handen en nadat ik Aimée naar school heb gebracht is het wachten tot het tijd is om naar het Amc te gaan.

We komen mooi op tijd aan op de afdeling. We hebben een ander vpk dan gister. Op de gang zien we de zaalarts en Rob vraagt of er al uitslag is. Hij vertelt dat de chemokuur doorgaat en dat de oncoloog vandaag langs komt om de uitslag te bespreken.

Er is nog een kamer gereserveerd en we gaan daarheen.

Chemo wordt al snel aangehangen en Elynn krijgt de lunch.

Als ik naar beneden wil gaan om wat eten voor Rob en mij te halen komt Rob me rennend halen bij de lift. De oncoloog is in de kamer. Hij is vrolijk en heeft gelukkig goed nieuws. Hij was net als mij huiverig hoe het zou zijn nu er weer zo'n lange pauze tussen de vorige kuur zat.
Hij heeft de beelden nog niet gezien, maar wel het verslag gelezen.

De plekken in de rug zijn afgenomen. De ene meer de andere. Zelf lijkt het hoofd iets te zijn afgenomen.

Jeetje wat een geluk. Ik kon later wel huilen van de spanning.

De rest van de chemo's zal ze in dagbehandeling krijgen.

Nu is de spanning gelukkig weg en kunnen we met een goed gevoel de verjaardagen van de meiden vieren.

10 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend fijn nieuws! Geniet ervan en vier de verjaardagen van de meiden met een prachtig feest! X Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als dat geen feest wordt!! Waaahaa, wat een fijn nieuws!! ik beken, ik had echt een slecht gevoel hierover, maar we draaien het gewoon om; het kost heel veel kracht om beter te worden, daarom voelde Elynn zich natuurlijk lang niet lekker. Geniet van elkaar.
    Liefs, een mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjeee wat een opluchting en ik hoop ook echt dat het af blijft nemen, wat een nare spanning!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een goed nieuws zeg. Hopelijk blijft het afnemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een (verjaardags-) feestje waard!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een opluchting en wat een ontzettend goed nieuws! Er zal een enorme spanning van jullie af zijn gevallen. En wat een goed nieuws dat de plekken in de rug zelfs kleiner zijn geworden en het hoofd misschien ook?!? Geweldig!
    Heel fijne verjaardagen toegewenst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super nieuws...een klein verjaardags cado voor de princes... We hebben een kaartjes op gestuurd voor alle2 de princesjes.. want dat zijn het....mooi als een roos maar sterk als brandnetel.... Fijn dat de chemo in dag behandeling kan...en fijn dat de meiden gewoon hun verjaardag kunnen vieren 5 jaar...voor ieder kind een mooie leeftijd...maar voor elynn een wonder...en dat is ze...een wonder.... En jullie en jullie familie zijn super helden...wat er ook gebeurd...jullie gaan verder...maaken er het beste van...ik bewonder jullie...jullie doen dit uiy liefde...en ook jullie zullen soms boos zijn omdat het jullie overkomt!.... Maar oow wat mogen jullie trots zijn...niet alleen op elynn...maar ook op jullie zelf ! Lieve chantal en rob en aimee en elynn en andere familie jullie zijn super helden... En ik bid elke dag voor een mooie dag voor jullie ....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pffffft, gelukkig wat een goed nieuws. Wat blijft het elke keer weer spannend. Wij hopen dat jullie deze chemo ronde een keer zonder kleerscheuren of andere gekke dingen door mogen komen. Geniet maar goed van de verjaardagen van de meiden. Het is jullie zo gegunt !!!! Liefs van Hans en Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een goed nieuws!!! Ik ben zo blij voor jullie. gr. Marcela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig ben erg blij voor jullie, ik ken jullie niet maar zo een bericht is altijd leuk! Gefeliciteerd met jullie verjaardag en maak er een mooie dag van hé. Dikke kus voor jullie allemaal !!

    BeantwoordenVerwijderen