In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

dinsdag 19 augustus 2014

Weer uitgesteld!

Vanochtend weer bloed geprikt met Elynn en vanmiddag werd de uitslag doorgebeld.
Helaas is het nog steeds niet goed om de chemokuur te starten. Trombos zijn nu 72.

Het kwam best wel als een teleurstelling binnen, want ik had nu eindelijk verwacht dat de kuur zou starten morgen.

Nu moeten we maandag weer bloedprikken en hopelijk is het dan wel goed en zal de kuur dinsdag starten. Voor dinsdag staat ook de mri gepland. De oncoloog wordt gevraagd door vpk hoe het zit met de Mri. Hier krijgen we nog bericht over.

Als de kuur volgende week dinsdag start dan heeft ze t/m zaterdag chemo.

Het feest van de meiden hebben we gepland staan voor zondag de 31ste. Dus nu maar hopen dat de kuur gewoon doorgaat.

De scholen zijn hier weer begonnen.  Aimée in groep 4, maar in de combiklas 3/4. Wel met dezelfde juf als vorig jaar. Dit is wel zo fijn voor Aimée die nogal moeite heeft met afscheid nemen en de juf al van onze situatie af weet en de omgang met Aimée. Gelukkig ging het vandaag alweer super goed en kwam ze vrolijk uit school en vertelde ook wat ze gedaan had. Hopen dat dit schooljaar haar zelfvertrouwen groeit en ze uit haar schulp kruipt.

Elynn is gestart op de mytylschool. Mijn moeder ging mee, omdat de dagen dat ik werk zij de meiden naar school zal brengen. Eerst Aimée op school en in de klas brengen en daarna doorrijden naar de mytylschool. Daar een drukte van belang door al die vervoersbusjes. Gelukkig weet ik inmiddels waar ik beter kan parkeren.

Ik had het toch wel even moeilijk om Elynn achter te laten. Ze gaat om te beginnen halve dagen en haal ik haar om half 1 weer op.
Wat leuk is dat we elke dag een verslagje van de dag krijgen met foto. Fijn en leuk om zo te kunnen lezen wat ze gedaan hebben.


Nu er morgen geen kuur begint kan Elynn wel mooi gewoon naar school en zaterdag kan ze wel mee naar het feest van Evi. Maar daarna moet toch echt die chemokuur gaan beginnen. Er zit dan 7 weken tussen de vorige kuur. De mri is al spannend zat, maar als ze ook nog niet meer voldoende hersteld .....
Laat ik daar nog maar niet teveel aandenken.

1 opmerking:

  1. Pff balen zeg! Dat de kuur nu alsnog niet door kon gaan. Hopelijk kan ze snel alsnog starten met de kuur en kan de verjaardag gewoon door gaan.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen