In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 20 augustus 2014

Verzoekje, verjaardagskaarten voor Aimée en Elynn

Op 1 september wordt Aimée alweer 7 jaar en de dag daarna op 2 september Elynn 5 jaar.

De bedoeling is om het op zondag 31 augustus met familie en vrienden te vieren.

Nu zou het weer ontzettend leuk zijn als de meiden weer worden overspoelt met verjaardagskaarten.

De 2 voorgaande verjaardagen is dat super gelukt dus ik hoop een beetje dat er dit jaar weer massaal wordt gestuurd.

Alvast bedankt groeten Rob en Chantal

3 opmerkingen:

  1. Ik hoop van harte dat jullie de verjaardagen van Aimee en Elyyn thuis kunnen vieren met veel visite en gezelligheid én dat jullie er alle vier van kunnen genieten. Heel veel succes voor de meiden op school en voor jullie alle vier veel voorspoed, kracht, liefde en gezondheid toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jullie veel sterkte voor aankomende week, ik zal knetterhard voor jullie duimen.
    En de kaartjes komen er zeker aan!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi familie van den Brink, ik lees Julie blog voor het eerst. Ben erg geraakt door het verhaal van jullie Elynn. Mijn zoontje Joep heeft precies dezelfde tumor choroid plexus carcinoom gehad. Het gaat heel goed met hem. Ik wens jullie een prachtige verjaardag volgende week! En bovenal veel sterkte en alle kracht van de wereld, liefs Mamette

    BeantwoordenVerwijderen