In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 15 februari 2012

15 februari wereld kinderkanker dag

Vandaag is het wereld kinderkanker dag.

Alle kinderen met kanker in Nederland krijgen deze dag van de VOKK een speciale kraal om aan de kanjerketting te rijgen.

"Op deze dag denken we aan kinderen met kanker in de hele wereld, en aan hun vaders en moeders en broers en zussen". (vereniging ouders, kinderen en kanker, World child cancer)

Vanochtend lekker rustig opgestaan. Aimée hoefde niet naar school, want de leraren hadden een studiedag.

Om 11 uur moesten we in het AMC zijn. We waren weer ruim optijd aanwezig.

Elynn begon weer lekker rondjes te rennen alsof ze nooit is weggeweest. De prik ging weer goed. Elynn was weer super stoer zonder te huilen. Toen we uit de behandelkamer kwamen deelde de PM-er de speciale kraal uit en een DVD en het kleur-en puzzelboek Paultje en de Draak. Ook Aimée kreeg de DVD en de kleur- en puzzelboek.

Na het AMC zijn we even langs mijn werk gegaan. Vanaf dat Elynn is opgenomen en alles begon heb ik niet meer gewerkt. Was wel even goed voor mij om langs te gaan. Rob was ook nog nooit binnen geweest en konden mijn collega's Elynn eens in het echt zien.

Op weg naar huis nog even boodschappen gedaan en thuis stortte ik helemaal in. Ik was kapot en heb even lekker een dutje op de bank gedaan.

Morgen en vrijdag nog even terug naar het AMC en dan zit de 4e kuur er echt op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten