In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zaterdag 11 februari 2012

De 4e kuur is gestart

De eerste dag is gelukkig achter de rug.

Gisteren om 11 uur moesten we aanwezig zijn. We waren er iets over half 11. Er waren 3 kaartjes de afgelopen periode binnengekomen. Dus die konden we bij het bed ophangen.

Op de peuterzaal is het druk. Alle bedjes bezet.

Toen moesten we naar de behandelkamer waar de arts haar na kijkt en vraagt hoe het de afgelopen periode is gegaan. Rob heeft flink zijn ongenoegen geuit over de ervaring van de PAC van de kinderartsen in Tergooi.
Voor Elynn was het toch wel weer spannend want ze heeft wel even gehuild bij de prik in haar hoofd en toen haar PAC werd aangeprikt.

De eerste dag krijgt Elynn 2 soorten chemo. In d'r hoofd en via infuus, die werd er rond 12 uur aangehangen.

Ze heeft even lekker geverfd, gegeten en toen tijd voor middagslaapje.

Verder heeft ze lekker veel rond gerend en gefiets door de gang. Volgens mij is ze al aan het oefenen voor de marathon ofzo hahahaha en papa, mama of oma er achteraan gerend.

Eind van de middag kwamen Rob z'n ouders met Aimée. Aimée vroeg mama moet ik echt elke dag op visite komen in het ZKHS. Zo leuk ze het in het begin vond, begint de nieuwigheid ervoor haar nu af te gaan.
Ik had voor haar in het winkeltje hier beneden een tandendoosje gekocht om haar tand in te stoppen.

Mijn moeder kwam ook gezellig langs met eten. Ze ging spinaziesalade maken en miso soep. Ze probeert me gezond te laten eten en me natuurlijk gezelschap houden.

Rob ging met Aimée bij zijn ouders eten.

Elynn viel pas laat in slaap omdat de kindjes op de kamer veel huilde en wakker waren.
Ik heb met mijn moeder gezellig spelletje triominos gespeeld in de speelkamer.

Het was een goede dag voor Elynn. Ze heeft gelukkig niet gespuugd en was ook niet misselijk.
De nacht ging opzich wel. Kon geen TV kijken dus geen Voice kids voor mij, maar dus vroeg naar bed voor mij.

Vanavond met mijn zus naar de voorstelling 1001 vertellingen met hoe kan het ook anders de Ashton Brothers.
Kaartjes al in mei vorig jaar gekocht dus gaan er wel heen alleen dus niet samen met Rob. Die heeft er al helemaal geen behoefte aan en hij slaapt dan bij Elynn.

Hopen op een goede dag voor Elynn.

1 opmerking:

  1. Hey Rob, zal ik je vast opgeven voor een marathon? Maar alle gekheid op een stokkie, wat fijn dat ze niet gespuugd heeft, hopen dat, dat zo blijft! En wat goed dat je even hebt verteld hoe je over alles dacht....trots op je!
    Heel veel sterkte beide.
    Dikke x
    El

    BeantwoordenVerwijderen