In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 12 februari 2012

Super goede dagen

Het gaat de afgelopen dagen hartstikke goed met Elynn. Ze heeft nog niet hoeven over te geven. Verder vermaakt ze zich prima. Ze heeft wel af en toe haar buien van schreeuwen en niet luisteren, maar ach dat mag ze ook best.

Gistermorgen was een druk ochtendje. Ze ging bouwen, kleien, tv kijken, verven, rondjes rennen etc.







Er stonden voor gisteren en vandaag 3 soorten chemo op het programma.


Gister na het middag slapen kwamen mijn zus en haar gezin op visite. Rob zou blijven slapen en ik ging met mijn zus uit eten en naar de voorstelling van 1001 nacht met de Ashton brothers.
Rob z'n ouders kwamen hem nog even gezelschap houden en Aimée zou bij mijn moeder blijven slapen.


Mijn zus en ik hebben heerlijk Japans gegeten en toen naar de voorstelling. Ik heb nog nooit zo'n slechte voorstelling gezien. Echt verschrikkelijk. Snap niet dat de Ashton brothers hieraan mee wilde werken. Het was in ieder geval niet onze smaak.
Mijn zus bleef gezellig bij mij slapen, maar echt geslapen heeft ze niet hahahaha in een vreemd bed.
vanochtend vroeg weer uit de veren, want ik zou met mijn moeder en Aimée naar Nemo gaan.


's ochtends nog contact gehad met Rob. Ernst en Bobbie waren weer op bezoek geweest bij een patientje en kwam ook nog even de speelkamer in waar Elynn aan het spelen was en op haar zaal, maar ze was niet echt geïnteresseerd.

Met de trein naar Amsterdam en toen naar Nemo gewandeld. Aimée heeft zich prima vermaakt en vond het volgens mij wel erg leuk. Rond 2 uur gingen we richting AMC.


Elynn lag nog lekker te slapen toen wij aankwamen. Met Aimée nog even naar de film geweest. De gelaarsde kat werd gedraaid, maar in de pauze wilde Aimée weer naar boven. Ik heb pas 1 keer een hele film afgekeken met Aimée en dat was de sinterklaasfilm die ze niet eens leuk vond. Ach het maakt ook niet uit.


Rob z'n ouders waren er inmiddels ook en kort daarop gingen Rob, Aimée en z'n ouders weg. Ze zouden bij zijn ouders eten en Aimée blijft daar slapen.


Van Rob hoorde ik dat Elynn vanochtend nog een paar uur los heeft kunnen lopen. Heerlijk even geen infuus vast aan de paal achter haar aan rennen.

Op de peuterzaal is het volle bak, dus mochten 2 bedden voor de nacht naar een andere lege zaal verhuizen zodat we hopelijk een rustige nacht hebben.


Nadat pyjama aan was en de tanden waren gepoetst zag ik in eens bloed en bleek de infuuskraantje te zijn los geraakt. Snel 2 zusters erbij en gelukkig snel  alles weer vast gemaakt. Elynn was wel moe dus lekker vroeg op bed gelegd.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk ff en paar van deze dagen en je bent weer thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dat zijn leuke berichten van deze mogen er nog velen volgen!
    Dikke x
    El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fjn dat het zo goed gaat nu! Julie voelen je daardoor ook een stuk beter denk ik?Ik hoop dat het zo goed blijft gaan!
    Tot gauw? Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen