In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 9 februari 2012

mooie dagen

Nog 1 nachtje thuis en dan begint het circus weer. Het was lekker anderhalve week thuis. Geen rare dingen gebeurt. Veel hulp gehad. Familie op visite en afgelopen zondag met schoonfamilie uit eten geweest.

Woensdag weer bloed geprikt en dat was goed om de volgende kuur weer te starten. Net tas ingepakt en Elynn al aan het voorbereiden. Ze weet het allemaal precies, die kleine mop. Aimée natuurlijk ook, moet ik dan bij oma slapen?

Vandaag Aimée van school gehaald. Toen ik aankwam waren ze nog buiten aan het spelen. Ze zag me op een gegeven moment en toen kwam ze naar het hek toe lopen en vertelde dat haar tandje eruit was en dat de juf hem in een papiertje ingepakt had. Mijn kleine/ grote meid. Nog geen 4 1/2 jaar en haar eerste tand eral uit.

Helemaal trots en het deed geen pijn zei ze.
Daarna met Oma, Martijn, Nina, Sabine, Chris, Luke, Ryan en Nick naar de schaatsbaan, zodat Aimée toch een keer buiten geschaatst heeft deze winter. Het ging heel goed. Elynn vond het ook prachtig.









6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's. :-) Niks voor mij die sneeuw en kou hoor, ben meer van de warmte. Goed dat jullie even een tijdje "normaal" hebben kunnen leven. Hoop dat de kuur dit keer weer goed gaat. Wil eigenlijk wel een keer even langs komen (AMC neem ik aan). Hoe dan ook, we houden contact. Victor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte de komende week weer. Ben toch zo "blij" met jullie blog.
    Dan hoef ik jullie niet elke keer lastig te vallen met vragen. En kan elke keer weer even kijken of er nog nieuws is. Wat knap dat je zo kan schrijven! Complimenten, en wat zijn jullie sterke kanjers. Kan wel zien van wie Elynn het heeft. Houd vol!!! Margret van de Libelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker even met de familie de kou in!Vanaf vandaag weer een tijdje in het ziekenhuis neem ik aan? Veel sterkte voor jullie aalemaal.Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vandaag weer de volgende kuur.... heel veel sterkte allemaal, hopelijk is ze er niet al te ziek en misselijk van. En zijn jullie van de week weer thuis met z'n alle. Het is inderdaad fijn om steeds ff je blog te lezen, gelukkig was het de afgelopen periode iets rustiger, houden zo. hou je blog weer in de gaten, dikke kus ing..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve allemaal,
    Goed om te lezen dat jullie ook nog even van het mooie winterse weer hebben kunnen genieten. Vanaf vandaag weer de volgende kuur... Heel veel succes en sterkte weer! Ik hoop dat Elynn (en uiteraard jullie ook) zich er weer goed doorheen slaat. Keep up!
    Liefs Jolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's en lekker met de hele familie genoten van het koude weer.
    Succes deze week en zal weer veel aan jullie denken!
    dikke kus Monique K

    BeantwoordenVerwijderen