In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 24 februari 2012

Morgen weer ochtendje naar AMC. Sonde eruit!

SHIT Sonde eruit. Echt zo balen. Waren bezig met bedritueel en Elynn speelde nog even met haar kassa. Ik sloot haar sonde alvast aan de pomp, zodat ik haar daarna gelijk in bed kon leggen.

Aimée komt de trap af om ook naar bed te gaan en Elynn rent zo haar kamer uit, sonde eruit. Ik riep wel, maar Elynn luistert daar helaas niet naar en was ook te laat om de pomp te pakken en haar achterna te rennen.

Toch wel even flink balen. Dinsdag wilde ik vragen aan anesthesist of die de sonde wilde vervangen wanneer Elynn onder narcose was, want de sonde zit er dan 5 weken in en na 6 weken moet de sonde vervangen worden, maar helaas het moet dus eerder.

Rob AMC gebeld omdat woensdag de trombo's 34 waren en wanneer ze onder de 20 zijn moet er eerst een transfusie plaats vinden. Er is overleg geweest en Elynn wordt morgen om 9 uur in het AMC verwacht zodat ze eerst een trombo transfusie krijgt en daarna de sonde geplaatst gaat worden.

Echt flink balen dus wordt voor Rob een ochtendje AMC en hij wilde nog wel uitslapen. Nu mag hij van mij zondag wel uitslapen, maar dan verwacht hij wel een ontbijtje op bed zegt hij. Hahahahaha nou daar moet ik nog maar even over nadenken. Hij zit me nu de hele tijd de pesten dat het mijn schuld is ;-(.

Dus helaas voor Elynn wordt ze morgen weer aangeprikt aan haar pac, transfusie en opnieuw sonde. De kralenketting wordt zo wel weer flink aangevuld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten