In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

dinsdag 8 oktober 2013

Morgen naar huis???

We zitten er nog helaas. De antibiotica loopt nog tot en met woensdag. Dus als alles mee zit mogen we morgen dan eindelijk naar huis.

We hebben het echt wel gehad inmiddels. De kalium is gestopt. De diarree en het spugen gelukkig ook. Wel had ze gisteravond verhoging en sinds gisteren 2 rare rode plekken

Gistermorgen hebben we bezoek gehad van mijn moeder, broertje, vriendin en hun 2 mooie dochters. Vandaag is Rob er even geweest en op tijd weer terug om Aimée van school te halen.

Elynn heeft gister even met de juf gezeten en vandaag met de meester. Plakken, lezen, liedjes zingen etc. Fijn voor mij, want dan kan ik eventjes van de kamer af.

Vandaag gesproken met de maatschappelijk werkster over toch misschien hulp voor Aimée, maar ook voor misschien fysio of zwemles voor Elynn. Ik ben benieuwd, ze gaat het e.e.a. navragen. De leraar gaat achter de aanvraag van het rugzakje aan en voor begeleiding vanuit school, ook voor Aimée en eventueel thuis les.

Verder gebeurt er op zich niet zo heel veel.

Vanochtend in de speelkamer even geschilderd van de emma kunstkar en vanmiddag was er een voorstelling in de hal, geregeld door Gilat theater. We komen dus op zich ook wel de dagen door, maar willen toch wel erg graag naar huis.

Elynn krijgt nog wel een bloedtransfusie. De hb is op dit moment 4.5. Dit is dus de reden dat ze zo wit ziet en toch wel wat vermoeid is. Ik hoop dat ze daarna lekker opknapt en we fijn naar huis mogen.

Het kost me zelfs moeite om een blog te schrijven. De woorden komen niet.
Dan maar wat foto's van gisteren.




1 opmerking:

  1. Nog even doorzetten dus. Tenminste, voor deze opname dan. Jullie zetten al tijden door. Je hebt geen keuze, maar respect!! Sterkte nog voor de laatste dag!

    BeantwoordenVerwijderen