In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 6 oktober 2013

Zondag 6 oktober

Aimée en ik hebben heerlijk in het Ronald Mcdonaldhuis geslapen. Aimée lag al snel in mijn armen te slapen en niet veel later ben ik ook maar gaan slapen.

Heerlijk moment om van te genieten. Hoe groot ze soms ook is, zo is ze echt weer mijn kleine meisje.

Als we wakker worden, gaan we na het douche en aankleden naar beneden om te ontbijten.
Aimée wilt nog heel even met het poppenhuis spelen in de woonkamer en daarna gaan we de kamer opruimen en schoonmaken.
De kamer moet er weer net zo uitzien als dat je bent binnengekomen. Dus de bedden weer afhalen. Badkamer schoon en alles stofzuigen.

Wanneer we op de afdeling komen, is de kamer van Elynn leeg. Ze zitten in de speelkamer en Elynn is lekker aan het lezen. Ze is lekker vrolijk en daarna wilt ze met de blokken spelen. Haar vinger zit helemaal in het verband. Er is vanochtend bloed geprikt, maar omdat de trombos zo laag zijn stolt het bloed niet en blijft het maar bloeden. Elynn krijgt daarom straks ook een transfusie van de witte bloedplaatjes.

De kalium is bijna niet verbeterd en echt eten of drinken wilt ze nog steeds niet.
's nacht heeft Elynn nog wel gespuugd door de medicijnen en heeft ze 2 keer een schoon bed gekregen, omdat die helemaal nat was.
Gelukkig heeft ze geen diarree meer. Ook ik ben weer helemaal opgeknapt gelukkig.

De hb van Elynn is 5,2 dus de verwachting is dat Elynn morgen ook een bloedtransfusie gaat krijgen.

Elynn heeft op een gegeven moment even 2 infuuspalen dus moet ze maar even in bed blijven. Gelukkig vindt ze dat niet erg.

's middag gaan Aimée en ik naar Cinemma, die draaien elke zaterdagavond en zondagmiddag een film in het ziekenhuis voor patiënten en/of familie.

Als de film afgelopen is halen we eten in het restaurant en gaan terug naar Elynn.
Elynn ligt al die tijd te slapen en na het eten gaan Rob en Aimée naar huis.
Ik maak Elynn toch na een tijdje wakker anders zit ik er vanavond mee. Elynn wordt ontzettend vrolijk wakker.
En is lekker aan het grapjes maken en aan het lachen, heerlijk is dat.

Elynn skyped nog met opa en oma en elke keer eet ze toch een heel danoontje op. Daarna nog een paar hapjes spaghetti en een paar slokjes drinken.

Helaas heeft ze toch weer diarree en moet haar bedje weer verschoond worden.

Nu is ze lekker de sprookjesboom aan het kijken. Straks even lekker wassen en schone pyjama aan en dan lekker slapen.
Morgen is het weer maandag en is er weer drukte op de afdeling.

Ik hoop voor nu op een goede nachtrust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten