In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 18 oktober 2013

Uit aplasie

Vandaag stond weer bloedprikken op de agenda. Aimée was vandaag ook vrij en hebben we eerst heerlijk kunnen uitslapen.

Bloedprikken ging zoals gewoonlijk goed. Deze keer mocht Elynn zelf haar buisje naar het lab brengen. Ook Aimée liep mee.

Net gebeld door het AMC en gelukkig Elynn is uit aplasie en kunnen we stoppen met alle medicatie.

Van de week werd ik op 1 dag gebeld door stichting de opkikker dat wij als gezin werden uitgenodigd voor een speciale event op Schiphol en Villa Pardoes belde met een datum dus we hebben erg leuke dingen op de planning. Ik moet zeggen dat ik daar ook echt wel even aan toe ben.

Ik merk dat nu de mri er weer aan kom ik wat neerslachtige wordt. Het blijft gewoon spannend.

Gelukkig gaat het met Elynn goed. Ze is nog niet naar school geweest, omdat ze nog in aplasie was. Verder begint ze weer goed te drinken en eten en is lekker vrolijk. Zo fijn dat die aplasie periode weer voorbij is.

1 opmerking: