In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zaterdag 5 oktober 2013

zaterdag 5 oktober

Elynn en ik zijn gisteren erg vroeg naar bed gegaan. Rond half 7 ongeveer. Toch heb ik een aantal keren nog moeten spugen. De verpleegster hoorde ik een paar keer in de kamer en volgens mij is het bed van Elynn ook een keer verschoond. Om 3 uur ben ik even wakker en rond 6 uur wilt Elynn televisie kijken.

Ik zet voor haar een filmpje op en ga verder slapen. Als ik tegen half 9 wakker wordt ligt Elynn nog heerlijk te slapen.

Temperatuur wordt gemeten en die is goed. Ook is ze weer een kilo zwaarder.
Andere verpleegster komt binnen en zegt dat Elynn eigenlijk wel naar huis kan, want ze heeft toch geen koorts meer. Ze gaat het bespreken in het overleg.

Ik vraag het me af, want als ze eenmaal antibiotica gestart zijn, moet de kuur toch afgemaakt worden lijkt mij.

Gelukkig ben ik niet meer misselijk, maar wel aan de diarree. Ook mijn moeder blijkt last te besmet te zijn met de buikvirus.

Elynn is ook nog aan de diarree.

's ochtends wordt er bloed geprikt en blijkt dat Elynn kalium tekort heeft en krijgt ze er een pomp bij. Nu moet ze dus zeker blijven.

Naomi de vrijwilligster van de zaterdag is vandaag voor het laatst en komt gezellig langs. Ze heeft stickers mee voor Elynn, die ze vervolgens allemaal op plakt.

Rob en Aimée zijn inmiddels ook gearriveerd. Elynn blijft ook vandaag de hele dag op bed. We moeten optijd verschonen, want anders zit het bed weer vol.

Ze krijgt ors om tekort aan vocht toe te dienen. Verder gaat het gelukkig wel goed met haar.

Aimée en ik slapen vannacht in het ronald mcdonaldhuis en Rob blijft bij Elynn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten