In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 9 oktober 2013

We zijn thuis

Zo fijn dat we thuis zijn.

Gisteravond nog gezellig visite gehad van mijn moeder, zus en neefje. Elynn ging uiteindelijk, maar wel laat slapen. Het bloed werd 's avonds laat gelukkig nog aangehangen.

Vanochtend lekker uitgeslapen. Elynn lag helemaal nat in bed dus eerst wassen en aankleden.

Deze ochtend werd ze weer geprikt. Gelukkig hadden ze nu wel stickers meegenomen voor Elynn.

De artsen komen langs. Ze wachten het bloed af. Elynn wordt nog even nagekeken en daarna mogen we lekker naar huis.

Vandaag heeft Elynn ook nog les gehad van de meester. Elynn was echt in een goede bui en ze zijn een uur bezig geweest. Echt hartstikke leuk om te horen en zien.
Elynn gaat alleen met de meester aan de slag en Rob en ik zitten op de gang te wachten.

Daarna mogen we naar huis en gaat de pleister eraf. Elynn is nog wel in aplasie. Dus gewoon doorgaan met medicijnen en nog opletten met eten en bezoek. Vermijden van drukke ruimtes en misschien ook maar niet naar school volgende week, want in de herfstvakantie gaan we een midweekje weg.

We waren net op tijd om Aimée nog van school te halen. Dat was een leuke verrassing voor haar. Aimée kwam maar niet naar buiten, dus Elynn en ik naar binnen. Bleek dat Aimée nog rijtjes moest voorlezen en als ze het goed doet krijgt ze een sticker. Nu mocht ik er even bij zijn en luisteren. Super leuk, want Aimée had goed met papa geoefend toen ik in het ziekenhuis was.

Pffff en dan zijn we thuis. Ik ben ontzettend moe. Toch ga ik morgen naar mijn werk, want ook dat gaat gewoon door. Elynn vindt het heerlijk om weer thuis te zijn.

Nu even geen ziekenhuis meer.

1 opmerking: