In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 23 februari 2014

Weer thuis

We zijn weer thuis na 5 dagen opname. Gelukkig is alles goed verlopen en mochten we vanmiddag lekker richting huis.

Donderdag en vrijdag heeft oma Rini overdag op Elynn gepast.  Donderdag heeft ze school gehad.
Fysio is langs geweest en ook neuroloog.
Gelukkig werd ook verteld dat het hersenvocht nog steeds schoon is.

Elynn heeft zich wel vermaakt en elke middags lekker even een dutje.

Ze heeft 1 keer moeten spugen. Helaas was het zoveel dat ook de sonde mee kwam, dus die moest opnieuw geplaatst worden.

Zaterdagochtend deed de sportschool waar ik sport mee aan Guiness world record paaldansen en tevens hadden zij als doel om geld op te halen en een bijdrage te doen voor KWF kankerbestrijding o.a. in naam van Elynn. Helaas waren wij het het Amc. We hadden de meiden graag willen supporten.

Nu moeten we nog 3 dagen terug voor chemo in het hoofd.

Morgen zal Elynn ook in de 1e aflevering van Man bijt hond te zien zijn. In totaal is ze te zien in 3 afleveringen. Ik vind het nu al erg om mezelf terug te zien en alles wat ik zeg, maar dat Elynn gefilmd is vind ik wel speciaal, want zij loopt inmiddels al bijna 28 maanden op deze afdeling.

Nog een paar fotootjes van deze opname:

Even zonder sonde
Elynn wordt geintgeïnterviewd door Emmatv
Grote toren bouwen en dan weer opgooien met haar grote vriend Jari



11 opmerkingen:

  1. Fijn om te lezen dat het goed verlopen is! Normaal gesproken ben ik geen fan van man bijt hond, maar morgen ga ik er zeker naar kijken! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze ziet er goed uit op de foto's.
    En wat een verschrikkelijk lange kanjerketting heeft ze al :-(

    Lekker genieten thuis, en morgen gaan we 'man bij hond kijken'. Ik kan me voorstellen dat dat eng is. Ik denk dat niemand het leuk vindt om zichzelf op TV terug te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat word haar kanjerketting lang

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees het blog over Elynn regelmatig, wat leuk om haar nu eens in het echt te zien. Knuffelkoningin :) Wat een poppie. Enne, ik kan me voorstellen dat het raar is om jezelf terug te zien, maar je komt leuk over op tv!

    Stella (Amsterdam)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. onwerkelijk die ketting pffffffffff petje af voor Elynn ( en ouders)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lees je blog ook regelmatig en ben erg onder de indruk hoe het leven is met een kindje als Elynn. Ik bewonder jullie doorzettingsvermogen. Heel veel moed en sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat is ze lief zeg, iedereen knuffels geven. Werd ook leuk op gereageerd! Gek om jezelf op tv te zien maar niks mis mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat toevallig...ik was op dit blog verzeild geraakt..toen ik op man bijt hond een kindje tegen kwam wat wel erg leek op het kindje van dit blog..blijkt het Elynn te zijn!
    Wat een vrolijke meid zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tranen in mijn ogen om de lange ketting wat maakt jullie meisje wat mee,en jullie als ouders zusje en andere familie ook.
    Ik volg al een tijdje je blog en mijn dochtertje wil graag stickers naar elynn sturen,vind ze echte stickerboeken het leuks of liever sticker vellen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief. Dank je wel.
      Het allerliefste stickervellen.

      Verwijderen
    2. Komende week gaat mijn dochter stickervellen voor haar uitzoeken en gaan we ze opsturen!
      Groetjes Esther.

      Verwijderen