In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 23 april 2014

Pasen en naar School

De paasdagen waren heerlijk. Super fijn om thuis te zijn en met familie.
1e paasdag kwam mijn familie. We zijn in totaal met 20 personen, waarvan 10 kinderen.

We hebben heerlijk gebruncht en daarna een stuk gewandeld. Heerlijk naar het surfstrandje gelopen. De kinderen spelen in het zand en voetje baden.

2e paasdag hebben we bij schoonouders gegeten samen met schoonzus, haar vriend en neefje Thijs.


Elynn blij dat ze een paasei gevonden heeft.


Dinsdag en vandaag is Elynn de ochtend naar school geweest. Zo mooi om te zien hoe de kindjes op Elynn reageren en hoe behulpzaam ze allemaal zijn.
Volgens mij heeft Elynn zich wel vermaakt en zich best gedragen. Ik ben er wel de hele tijd bijgebleven om Elynn te sturen en te helpen.

Vandaag is een speciale stoel aangemeten op school. De stoel heeft armsteunen en wieltjes aan de onderkant. Super fijn dat daar ook aan gedacht wordt.

Buiten spelen.
Morgen nog een middagje naar school en dan hebben de kinderen 2 weken vakantie.
Dus nog 1 dagje school. Voor Elynn helaas geen vakantie. Aankomende dinsdag staat chemokuur 27 gepland.

Ik zag dat vandaag dit blog meer dan 1 miljoen keer is bekeken. Jeetje wat een getal 1 miljoen keer.
Dit had ik toen ik in december 2011 begon nooit kunnen bedenken.

Het is nog steeds voor mij een dagboek. Fijn om terug te kunnen lezen. Ook met de foto's erbij, zodat ik op een gegeven moment het allemaal kan bundelen. Ook fijn dat iedereen op de hoogte is en weet wat er speelt.
Ik ben blij dat ik besloten heb deze blog te starten.

5 opmerkingen:

  1. Inderdaad een magisch getal 1 miljoen,
    Hopelijk mogen we nog heel lang met je verhalen meeleven en mogen we nog enorm lang van elynn genieten
    Groetjes uit Utrecht van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap en altijd goed erwoord moeders krijgt ook een pluim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk blogje!! En wat een stralende foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk 'opgeladen', mooie foto's !
    Lekker naar school, gewoon even kind zijn,
    zo gewoon, zo bijzonder...
    Heel veel succes voor kuur 27 !
    En een miljoen views, wat een aantal, wat een medeleven,
    jullie worden gesteund, door bekend maar ook door onbekend.
    Liefs, een mama uit Brabant.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat jullie eventjes van een "normaal"leven kunnen genieten !
    Veel succes en sterkte voor de aankomende kuur,!

    Blijf vooral bloggen Chantal , het is ook een uitlaatklep voor je eigen gevoelens en gedachten,en misschien kun je er wel een boek van maken in de toekomst.
    Ik hoop dat er nog veel blije blogs mogen volgen over jullie prachtige,liefdevolle en zo dapper gezinnetje!

    Heel veel liefs en een knuffel voor jullie meisjes!
    Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen