In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 30 april 2014

Dag 2

Gisteravond helaas toch koorts gemeten bij Elynn, 38.5 graden. De vpk zal het wel doorgegeven aan de kinderarts. Later sprak ik de nachtzuster en ze hadden met elkaar besproken dat Elynn eigenlijk wel bekend is met de eerste nacht koorts.

Dit was ze ook idd, maar volgens mij sinds ze de nieuwe pac heeft, heeft ze geen koorts meer gehad de eerste nacht van de chemokuur.

Gelukkig heeft ze wel de gehele nacht doorgeslapen. We werden vanochtend wakker gemaakt door oma. Ze had gelukkig heerlijke cappuccino meegenomen.

Vanmorgen was Elynn haar temperatuur toch nog 38.3.

Ik krijg bericht van mijn schoonzus dat neefje Thijs 4 blaasjes heeft op zijn lichaam. Zal hij dan ook de waterpokken krijgen.

Na het wassen, aankleden en ontbijt ben ik richting werk gegaan.
Vandaag een paar uurtjes extra werken zodat ik deze week toch nog even mijn werk heb kunnen doen, want morgen hebben we vrij en vrijdag mogen we gelukkig na de chemo naar huis.

Ik las op twitter dat k3 hun nieuwe videoclip gingen opnemen een paar straten van mijn werk.
Ik heb opa gevraagd of hij Aimée wilde komen langs brengen en heeft hij ons afgezet met de auto.

K3 zat nog in een boot. Na het uitstappen eerst heel veel interviews en daarna gingen ze de Stopera naar binnen. Alleen Aimée en nog 2 zusjes stonden er en gelukkig mocht Aimée met ze op de foto.

Dit was toch echt wel een grote wens van Aimée.
Elynn haar wensen worden wel vervuld door stichtingen,  maar die van Aimée wordt niet gevraagd. Al wordt ze er natuurlijk wel bij betrokken hoor!
Nu is 1 van Aimée haar wensen vervult. Het werd uiteindelijk een hele fijne middag en Aimée was zo blij.


Gelukkig ging het met Elynn ook goed in het Amc. Temperatuur inmiddels 37.1. Als ze morgen nog koorts had dan zou er bloedkweken worden afgenomen.

De antistofprik die Elynn 2 weken geleden heeft gehad beschermt haar nog tot 7 mei. Dat is fijn om te horen, want gisteren heeft Elynn Thijs nog gezien.

De eerste 2 dagen zitten er bijna weer op. Nog 3 te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten