In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zaterdag 5 april 2014

Weekend gescheiden

Donderdagnacht heeft Elynn nog een bloedtransfusie gekregen en is de antibiotica gestart.

's middags ga ik even langs in het ziekenhuis. Aimée blijft bij oma. Elynn ligt in isolatie dus dat betekent veel handen wassen, schorten aan en niet op de afdeling rondlopen. Ook niet als ouders zijnde.

Elynn is lekker vrolijk en actief.
Wel zit ze onder de paarse speldenpuntje.


Plekje op been is stuk roder geworden. Het lijkt op irritatie/wondje door de luier en door de lage bloedwaarden dat het is gaan ontsteken. Aan de andere been zit ook een kras op dezelfde hoogte.
Desondanks moeten we eerst wachten op de uitslagen van de kweken. Ook van de wondvocht is een kweek genomen.

Rob blijft het weekend en Aimée en ik thuis.

Gisterenavond was er weer een bn-er in het ziekenhuis. Ik vind het leuk als Elynn met ze op de foto mag. Leuke herinnering van het verblijf in het ziekenhuis die vaak minder leuk zijn.
Helaas Elynn ligt in isolatie en sliep ook al, want de uitzending duurde tot 9 uur.
Had Rob gevraagd of hij Roel van Velzen mocht fotograferen voor de kamer van Elynn.
Hahaha super leuk dat hij dat ook wel wilde doen.
Rob stuurde mij de foto door en ik natuurlijk super jaloers en Aimée ook.

Morgen ga ik weer naar het ziekenhuis en blijf daar dan slapen. Dan kan Rob lekker naar huis en zal ook maandag weer moeten werken. Aimée bij opa en oma brengen waar zij zal logeren tot Elynn weer fijn mee naar huis mag.
We hopen op dinsdagmiddag.

2 opmerkingen:

  1. Zoveel respect! Voor jullie allemaal !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We duimen allemaal weer met jullie mee !!!
    Liefs, een mama uit Brabant.

    BeantwoordenVerwijderen