In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 5 april 2015

Ons interview in de Flair

Na mijn kaartenverzoek en media aandacht was er 1 ding wat ik persoonlijk nog zou willen en dat was ons verhaal in een tijdschrift. Onze lieve vriendin Joyce is gaan mailen en de Flair wilde wel ons verhaal publiceren.

Wij hebben Joyce en haar gezin in het Wkz november 2011 ontmoet. Wij kwamen vrijdags binnen met Elynn en hun volgens mij zaterdagsnacht met hun dochter Maicylyn. Elynn en Maicylyn allebei 2 jaar en speelde samen. Het was gelijk al fijn contact met elkaar en dat hebben we gelukkig nog steeds. Elynn zegt ook nog steeds dat Maicylyn haar beste vriendin is. Gelukkig gaat het goed met Maicylyn.



Op 14 februari was het interview en de fotoshoot. Een dag later had ik de foto's al en ik was echt super blij met de foto's. Mooie foto's van mij en Aimée en met Rob en Elynn en foto's van ons gezin. Foto's blijven zo waardevol. Ik moest de foto's alleen wel voor mezelf houden totdat het interview geplaatst was.




Ik heb het interview van te voren wel mogen lezen en later kreeg ik bericht dat het in de Flair nummer 14 geplaatst zou worden en 1 april in de winkel zou liggen.

Voor mij was een maand nog zover weg. In een maand zou Elynn haar gezondheid zo veranderd kunnen zijn misschien zelfs al wel overleden, maar hoe fijn dat Elynn er gewoon nog is.
Gelukkig inmiddels ook alweer aardig opgeknapt.

Fijn ook alle lieve reacties over het interview. Ik ben er ook super blij mee, maar zo apart dat het over ons gaat. Normaal lees je dit over andere mensen en hoop je dat het je nooit zal overkomen. Helaas het is werkelijkheid. Onze werkelijkheid en ik moet mijn dochter gaan loslaten. Hoe zou ik dat toch ooit kunnen.

Afgelopen vrijdag was mijn verjaardag. Er was taart, heerlijk ontbijt op bed. Mooie kadoos gehad en familie op bezoek, maar het mooiste kado was toch wel dat Elynn nog steeds bij ons is en ik haar nog kan aanraken, knuffelen en heel veel kusjes kan geven.

Van Aimée een super mooi kado gehad die ze samen met de pedagogisch medewerkster had gemaakt. Dit zijn toch de allermooiste kadoos. Super blij mee.


Nu alweer pasen. Vandaag rustig aangedaan.
Morgen kijken of het lukt om met Elynn weer eens naar buiten te gaan en misschien dat ze wel een paar paaseieren kan vinden.


8 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Mooi dat ze er nog bij is! Liefs Hans en Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chantal als eerste nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een geweldig mooie foto's. En bij het zien van de laatste foto's kreeg ik het enorm moeilijk. Een hele mooie foto van drie powergirls. Maar dan Elynn met dat snoetje...Ik hoop dat ze vandaag lekker paaseieren kan zoeken. En dat er nog heel veel dagen mogen bijkomen dat jullie haar kunnen knuffelen kussen aanraken. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een bijzonder stuk in de flair en supermooie foto's! Het blijft heel moeilijk Chantal, en ik vind dat jullie het heel goed doen met elkaar. Die werkelijkheid is niet te bevatten en dat wil je ook niet, ik heb het helaas ook meegemaakt. Geniet van elkaar en ik hoop met het aankomende mooie weer, supermooie momenten met elkaar. Lieve groet, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je verjaardag Chantal, en wat een gigantisch kado dat Elynn daarbij kon zijn! Ik heb speciaal voor het interview de Flair gekocht, en wat is het stuk dat daarin staat mooi. En niet te vergeten de foto's. Mooie herinneringen. Jullie zijn geen dag uit mijn gedachten, op elke mooie dag hoop ik dat jullie een rondje buiten kunnen doen. Doe Elynn een hele dikke knuffel van Aukje.
    Liefs van de fam. Bos (Hoofddorp)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag nog Chantal,
    wat een prachtig kado om deze verjaardag nog met zijn allen te vieren.
    Nu Pasen en ook daar enorm van genieten.
    En de foto's, geen woorden voor, schitterend !
    Liefs, een mama uit Brabant.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Chantal, Rob, Aimee en Elynn,

    Wat maken jullie iets vreselijks mee, niet te bevatten. Heel veel sterkte van een Flair lezeres, ik hoop dat jullie nog heel veel mooie momenten mogen beleven samen. Een dikke knuffel voor kanjer Elynn en voor jullie zelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog van harte gefeliciteerd. Wat een super mooie foto's zeg! Het is net wat je schrijft, jullie ergste nachtmerrie is jullie werkelijkheid aan het worden... Heel veel sterkte! Carpe Diem

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal,
    Net je verhaal in Flair gelezen en de tranen stroomden over mijn wangen. Ben zelf nog niet zo lang moeder en als ik eraan denk hoe jullie je nu moeten voelen...verschrikkelijk! Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat jullie nog veel tijd gegund is om mooie herinneringen te maken met Elynn...wat een kanjer is zij!!

    BeantwoordenVerwijderen