In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 22 december 2011

6-12-2011

Het gaat gelukkig goed met mijn Elynn. Uit de bloedkweek kwam geen ontsteking of infectie, dus waarschijnlijk nu voor niets een AB kuur. Ze knapt wel op gelukkig ook na de bloedtransfusie. Ze heeft nu meer kleur in haar gezicht.


Ze eet nog wel weinig, veel knijp kwarkjes en ze heeft van de voedingsassistente nutridrink gekregen wat ze gelukkig lekker drinkt. Dus volgens mij komt ze wel wat aan. De buikje lijkt wat voller.

We hebben haar haar niet afgeschoren. Ze is nu voor het grootste gedeelte kaal met wel losse haren erom heen. Ik begin er aan te wennen helaas en laat het lekker zo. Scheren lijkt me voor haar niet echt prettig.
Vandaag een eerste Buff sjaal/cap voor haar gekocht. Staat haar leuk en verder lekkere wintermutsen voor buiten.

Als het goed is mogen we donderdagmiddag naar huis. Vrijdag weer terug naar zkhs voor gehoortest en volgende week vrijdag begint als haar bloeduitslagen goed zijn haar 2e chemokuur.
Echt als ik het allemaal zo opschrijf lijkt het helemaal niet over mij en mijn leven te gaan. Het zou niet zo moeten zijn. Je wordt hier zo depressief in het zkhs op deze afdeling. Ik kan echt niet meer normaal nadenken en ben zo vergeetachtig als wat. bleee......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten