In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 22 maart 2012

3 keer scheepsrecht

Vanochtend toen ik Elynn uit bed tilde. Spuugde ze me zo onder en ja hoor de sonde kwam ook mee.
We zaten helemaal onder dus hup allebei onder de douche.

De ochtend begon dus alweer goed en dat 3x op een rij. Gelukkig kon ik nu de thuiszorg bellen omdat de witte bloedplaatjes bekend waren en alweer stijgende was.

Om 1 uur kwam de thuiszorg en was binnen 5 min alweer weg. Elynn is zo´n kanjer. Ze weet het allemaal precies en vertelt het ook allemaal. Eerst sonde meten hoever die erin moet. Dan begint Elynn een beetje te huilen. Ik hou haar hoofdje vast en de verpleegkundige doet de sonde er weer in.

Elynn is nog steeds aan de diarree. En vanochtend was ik even bang dat ze koorts kreeg, maar gelukkig ging het de rest van de dag goed.

Kids hebben lekker buiten gespeeld. Van opa en oma bloemetjes gekregen voor de bakken in de tuin. Dus helemaal leuk.

Dus opa kon gelijk aan het werk.

Vanochtend ook brief van AMC met datum voor de nieuwe MRI. Deze staat gepland op 24 april. Krijg gelijk weer de kriebels. Niet voor die dag, maar wel voor de uitslag. Die is weer alles bepalend.

Nou hopen dat Elynn morgen niet weer misselijk is. Ik heb de sondepomp minder hoog gezet dus wie weet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten