In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 11 maart 2012

Nog 2 nachtjes

Dag 2 en 3 zitten er (bijna) op.

Elynn heeft het af en toe zwaar. Dan weet ze niet wat ze wilt en is ze super chagerijnig en gauw boos. Ook rent ze minder. Gister hele rode plekken rond haar ogen.

Rob heeft gister bij haar geslapen. Vanmiddag ben ik weer aangekomen in het AMC en met Aimée en oma nog even naar de Cinemma geweest. De film van Mega mindy draaide en nu helemaal gezien. Meestal wilt Aimée in de pauze weer naar boven.

Mijn moeder en Pascal kwamen met sushi aan. Dus net heerlijk gegeten.
Elynn ligt inmiddels weer lekker te slapen. We hebben de zaal weer voor ons tweeën. De andere nieuwe patiënt mocht vanmiddag naar huis.

Net nog Elynn laten meten en ze is nu 91cm. Toch weer wat gegroeid.

Ben ook erg moe dus ik hoop dat ik ook vroeg mijn ogen sluit maar dat zal wel niet.

1 opmerking:

  1. Sterkte met jullie kleine wijfie en welterusten voor zometeen. Hoop dat je even lekker kunt bij tukken!
    Dikke x
    El

    BeantwoordenVerwijderen