In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 2 maart 2012

Nog x goed nieuws: Elynn is uit aplasie

Vanochtend bloed geprikt in het lab in het AMC. Tijdens het gesprek met de Oncoloog was de uitslag nog niet bekend.

Ik was in de veronderstelling dat we 's middags gebeld zouden worden door het AMC, maar om 4 uur was nog niet gebeld. Ik gelijk op de ontslagafspraken gekeken en daar stond niet op dat we gebeld zouden worden door het AMC. Dus heb ik de afdeling maar zelf even gebeld.

HB 5,8, trombo's 248, leuco's 2.1 en neutrofiel 0,58 dus Elynn is net uit Aplasie. Wat super fijn is want nu hoeft ze geen SDD medicijnen meer in te nemen en hoeven we niet meer zo erg op te letten met eten. Ook kunnen we wat meer dingen ondernemen en is ze niet zo aan huis gebonden.

Net Rob zijn moeder, vader, zus en zwager nog op visite geweest en Deborah had een lekkere taart meegenomen om de uitslag te vieren. Pffff zit nu echt propvol. Volgende keer maar iets minder uitbundig vieren :-)

Morgen verjaardag schoonvader en zondag gaat mijn opa van 95 vliegen en een lunch met mijn familie.

Woensdag nog bloedprikken en 's middags horen we dan of de kuur van 9 maart doorgaat. Maar dat gaat wel door!

Ik wil iedereen nog even bedanken die zo met ons meeleven en steunen. Dat doet ons goed.

3 opmerkingen:

  1. Ben super blij voor jullie, al dat vechten is dus niet voor niks. Houd vol en geniet van die mooie dames van jullie! veel liefs, margret.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn...en juist deze kleine overwinningen moet je vieren! Wij leven ontzettend met jullie mee..we zijn een weekje weggeweest dus ga even jullie blog bij lezen. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb net jullie hele blog doorgelezen en WAUW wat is jullie kleine meid een KANJER zeg!!! wat fijn dat de tumor toch weer wat is geslonken...dus een klein feestje is zeker terecht.
    hopelijk blijf het zo goed gaan en mogen jullie nog heel lang genieten van alle 2 de meiden!

    (ben van BB mv tristan)

    BeantwoordenVerwijderen