In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 30 maart 2012

Het gaat goed.

Het is alweer een aantal dagen dat ik geschreven heb, maar het gaat gelukkig goed met Elynn. Dus was er niet zo heel veel te vermelden.

Vanochtend moesten we weer bloedprikken. Kleine moppie moest wel weer huilen, maar traantjes zijn altijd weer snel weg. Ze kreeg een hele mooie prinsessentasje mee met allemaal leuke dingetjes. Dus Elynn was weer helemaal blij.

Vanmiddag belde AMC met de uitslagen en gelukkig Elynn is uit aplasie. Dit was ook wel onze verwachting gezien eerdere keren. Dus helemaal goed. Kunnen we ook stoppen met de SDD medicatie.

Vanmiddag kwam ook mijn zus met man en kinderen. Op school hadden de groepen palm pasenstokken gemaakt en groep 5 van Ryan had deze palm pasen stok voor Elynn gemaakt. Dus kwam hij deze vanmiddag aan Elynn overhandigen.

Wij zijn niet gelovig, maar dit soort initiatieven kunnen wij heel erg waarderen. Dus bij deze bedankt groep 5 van de Tweemaster uit Huizen.

Zondag vieren we mijn verjaardag. Ik wordt dinsdag alweer 32 jaar. Op zich hou ik niet zo van verjaardagen en in het middelpunt staan, maar wel heel erg van gezelligheid en vrienden en familie om ons heen. Dus vandaar dat we er toch een klein feestje van maken.

Volgende week op mijn verjaardag moeten we weer naar het AMC voor een gehoortest en bloedprikken en donderdag op mijn zus d'r verjaardag worden we al om 10 uur verwacht voor de nieuwe chemokuur.
Dus met pasen in het ziekenhuis.

1 opmerking:

  1. gelukkig dat het allemaal goed gaat, en wat lief van de palmpasen-stokken. was het een echt broodhaantje bovenop? lekker hoor.
    veel liefs en sterkte,

    BeantwoordenVerwijderen