In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

dinsdag 3 april 2012

Klein feestje

Vandaag ben ik 32 jaar geworden. Pffff wat een leeftijd en voel me veel ouder. Toch besloten om het te vieren en dat hebben we afgelopen zondag gedaan. Het was gezellig en ook de meiden hebben zich vermaakt. En ik ben flink verwend.

Vandaag moesten we voor een gehoortest naar het AMC. Elynn krijgt bepaalde chemo waarbij eventueel gehoorbeschadiging kan oplopen. Voor de eerste keer chemo is er ook z'n test gedaan en nu na 2x deze chemo te hebben gehad is Elynn weer opgeroepen voor een gehoortest.

We waren weer ruim optijd en omdat er ook bloed geprikt moest worden hebben we dat eerst gedaan.

We hadden haar al een beetje voorbereidt, maar omdat Elynn weer iets ouder is besloten ze andere testen te doen.
Elynn kreeg een koptelefoon. Er was een bus en poppetjes en voor elk piepje moest Elynn een poppetje op een doosje zetten en als ze een piepje hoorde dan mocht ze het popje in de bus zetten.

Elynn deed echt heel goed mee. En ze zei ook op een gegeven moment ja ik hoor hem, maarja wij hoorde de piepjes natuurlijk niet dus Rob en ik lagen helemaal in een deuk. Het was echt zo grappig. Ze hebben alle testjes kunnen doen. Wat ben ik dan trots op mijn kleine meisje dat ze zo goed meedoet.

Na alle testjes bleek dat het gehoor nog niet is aangetast. Er wordt bij kleine kinderen niet getest op hoge tonen, maar voor nu zag het er allemaal goed uit.

Morgen heb ik voor het eerst gesprek met bedrijfsarts en ga ik alleen met OV naar het werk. Ben benieuwd hoe het gaat. Ben al meer dan 5 maanden niet meer met het OV naar mijn werk geweest. Het is 1 1/2 uur heen en 1 1/2 uur terug.

Morgen ook laatste dag thuis. Donderdag worden we weer om 10 uur verwacht in het AMC.

1 opmerking:

  1. nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    liefs en veel sterkte,

    BeantwoordenVerwijderen